וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנם הסביר את הסירוב למכבי חיפה: "לא פחדתי, הלכתי עם הרגש"

החלוץ אחרי הניצחון על הפועל ירושלים: "לא מזלזל במכבי חיפה, פשוט אני נהנה בריינה". אריה מתוסכל: "שוב טעינו ורדפנו"

קליפ סיכום השבוע, 19.9/ספורט1

בבני ריינה חגגו הערב (שבת) עוד ניצחון, הפעם 0:1 על הפועל ירושלים. הקבוצה של שרון מימר לא נראתה טוב, אבל טעות בהגנה של המארחת עזרה למוחמד שכר לכבוש את השער היחיד במשחק (35). ריינה עם 10 נקודות מ-12 אפשריות, ירושלים המתוסכלת עם נקודה בודדת.

"לא שיחקנו טוב, אבל אני לא מתנצל לרגע", סיכם המאמן המנצח, שרון מימר, "באנו למשחק קשה מול קבוצה איכותית שמשחקת כדורגל יפה ושמגיע לה קרדיט על הצורה בה היא סגרה אותנו ב-25 הדקות הראשונות. באנו להיות יעילים, לא להיות יפים. לא עשינו מספיק דברים יפים בהתקפה, אבל מגיע שאפו לשחקנים על משחק ההקרבה. השארנו את ירושלים על בעיטה או שתיים לשער. השחקנים נהנים, מחויבים ואני מרוצה מעוד ניצחון. אנחנו צוברים נקודות כדי לשחק בצורה יותר שקטה ובטוחה בהמשך".

קייס גאנם שדחה השבוע הצעה ממכבי חיפה לפני סגירת חלון ההעברות, הסביר: "כשבאתי לריינה האמנתי בקבוצה שיש פה, האמנתי שהיא יכולה לעשות פלייאוף עליון והלכתי עם הרגש. אני לא חלילה מזלזל במכבי חיפה, פשוט אני נהנה פה, יש חבר'ה טובים. לא פחדתי להגיע לשם, אין לי פחד מכלום, אני הולך בדרך שלי ומאמין בעצמי. אני יכול להגיע יותר רחוק, אבל אני רוצה להצליח פה".

עבדאללה ג'אבר ושחקני בני ריינה. דני מרון
בריינה לא מתנצלים על היכולת/דני מרון

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "היינו הרבה יותר טובים, אולי-אולי זה משחק של 0:0, למרות שזה משחק שהיינו צריכים לנצח. מה קרה? כרגיל, עשינו טעות, ספגנו גול מצחיק, רדפנו ולא הצלחנו להבקיע. זו המציאות. אם היה 0:0 היינו יותר שקטים, אבל בפיגור 1:0 יש יותר לחץ, הפעולות לא איכותיות...".

אוהד אלמגור: "תחושות קשות מאוד, אנחנו 1 מ-12. אנחנו משחקים טוב, נראים טוב ובסוף סופגים גולים כאלה... אנחנו לא יעילים מספיק, חסרה לנו חדות בסוף. הגענו למצבים שאפשר לכבוש מהם, גם לחצאי מצבים שצריך להוציא מהם יותר. אנחנו נאיביים, סופגים גולים שאסור לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully