וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "ניצחון שהוריד לחץ". ברדה: "הגיע לנו להפסיד"

מאמן מכבי נתניה אחרי ניצחון הבכורה בליגה: "צריך לייצר המשכיות". בקרית שמונה מודים: "רצינו לייצר רגע של אושר לתושבי הצפון"

מכבי נתניה עצרה את הרצף השלילי שלה מפתיחת העונה, והערב (שבת) השיגה ניצחון בכורה בליגה ונקודות ראשונות עם 0:2 חשוב על עירוני קרית שמונה. הקבוצה של מרקו בלבול נראתה משמעותית טוב יותר מאשר מחזורי הפתיחה, עלתה מעל הקו האדום והנחילה לקבוצה הצפונית של שי ברדה הפסד שלישי בארבעה מחזורים.

מרקו בלבול על ניצחון הבכורה בליגה: "תמיד בכדורגל יש לחץ ואין ספק שזה הוריד. שלוש נקודות סופר חשובות, קרית שמונה קבוצה טובה. עשינו שערים יפים, הגענו למצבים. יש עוד הרבה לשפר ולייצר מומנטום, אבל בשביל לשנות מומנטום צריך לייצר המשכיות. אנחנו עובדים על הפס האחרון והנגיעה האחרונה. היו מצבים טובים, החמצנו לא מעט. יצרנו לחץ ויצאנו קדימה, צריכים להיות יותר מדויקים בפס האחרון".

ההבדל מפתיחת העונה להיום: "כל משחק שונה, אבל בעיקר שמחים שהשחקנים הפצועים חזרו אלינו. יש דברים שמסתדרים תוך כדי תנועה. אנחנו מאוד שמחים מהניצחון הראשון, יש לנו משחק קשה בשבוע הבא בסכנין. שמח שיש לי סגל עמוק וחילופים שמשפיעים על המשחק".

כובש השער בר כהן אמר לאחר שריקת הסיום: "מאוד שמחים על הניצחון, עבדנו קשה בשביל זה וזה מגיע לנו. רוצים להמשיך למשחק הבא ולהביא עוד שלוש נקודות, הראינו אופי. חונכנו לנצח כל משחק לא משנה מי היריבה. ממשיכים לעבוד קשה לקראת בני סכנין".

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שלוש נקודות ראשונות. בלבול/ברני ארדוב

שי ברדה על ההפסד בנתניה: "עשינו לא מעט טעויות אחרי הגול, זה לא צריך ברמות האלה. מהגול הראשון פשוט נרדמנו. זה לא המשחק של הקבוצה, נלמד ונתקן. כל הזמן נתקעים על זה שלא החלפנו רביעיית הגנה, אבל זה המצב. זה השחקנים שבחרנו, לא חושב שהגול הראשון היה טעות של רביעיית הגנה. צריך לדעת לשפר הרבה דברים אחרים. יש הרבה מאוד רגעים שהיינו צריך להיות עם הכדור יותר. אנחנו מהמרים ויוצאים קדימה, האיכות ניצחה והגיע לנו להפסיד".

על פתיחת העונה: "היום ספציפית שיחקנו פחות טוב. ברור שהייתי רוצה להיות במצב טוב יותר. זה נכון שיש לנו משחקים קשים עכשיו, אבל צריך לשמור על סגנון המשחק שלנו ולא לעשות טעויות טיפשיות".

על מצב הקבוצה לאור המלחמה: "אמרתי כמה פעמים על הסיטואציה בצפון. אני מייחל ומתפלל שאנשי הצפון והשחקנים שלי יחזרו הביתה. כל המדינה עוברת את זה ותושבי הצפון בפרט. לא רוצה ששום דבר אחר יישמע היום מלבד ההפסד, לא צריך למצוא תירוצים. מתפלל שהמצב הזה כן ישתנה. אני רוצה לתת רגעי אושר לתושבי הצפון והיום לא הצלחתי לעשות את זה".

שי ברדה מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"לא הגיע לנו לנצח". ברדה/ברני ארדוב

עאיד חבשי הוסיף: "שי אמר לנו להרים את הראש. קיבלנו גול בדקה קריטית, ניסינו במחצית השנייה ולא הצלחנו. נפלנו מהרגליים במחצית השנייה, פתחנו אותה לא טוב ושילמנו ביוקר. אנחנו רק בהתחלה, צריך להרים את הראש. אנחנו ביחד בהפסדים וביחד בניצחונות. שונא לצאת עם מחמאות, גם באשדוד היה ככה ולא יצאנו עם שלוש נקודות. לא יודע איך לא כבשנו במחצית הראשונה. נעשה את המקסימום להוציא עוד נקודות בהמשך, יש משחקים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully