וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחייה, העברה או ללא קהל: המנהלת תכריע מחר לגבי מכבי חיפה-בית"ר

עודכן לאחרונה: 21.9.2024 / 22:56

המנהלת בקשר עם פיקוד העורף לאור המצב המיוחד, קיום המשחק בסכנה: העברת המשחק לטדי בעייתית, לבלומפילד ונתניה אינה אפשרית, המועדונים מחכים לעדכון. האם המפגש ייערך ללא קהל? ההחלטה ביום ראשון

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

מנהלת הליגות בכדורגל בקשר עם פיקוד העורף והיא מחכה לראות איך יעבור הלילה ומחר בבוקר כדי לקבל החלטות באשר למשחק ביום שני בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים. הערב (שבת), כידוע, פיקוד העורף הודיע שאסור לקיים התקהלות בצפון - מחיפה צפונה. ההוראה היא ל-48 שעות, עד ליום שני ב-20:30, שעת פתיחת המשחק באצטדיון העירוני בחיפה.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מחכים לעדכון. אוהדי בית"ר ומכבי חיפה/ברני ארדוב

אופציית החלפת ביתיות עם בית"ר מאוד בעייתית, כי בירושלים לא נערכו למשחק ביתי והזמן קצר. הדבר גם לא נמצא בתקנון. כמו כן יש התנגדות של הטוטו היות וזה בעייתי ברמת יחסי ההימורים שכבר בוצעו, כשגם במקביל תהיה הופעה באולם הארנה בירושלים ומשטרת ירושלים תתקשה לנהל את האירוע.

העברת המשחק לבלומפילד אינה אפשרית כי יש לבני יהודה משחק מול מכבי יפו. גם העתקת המשחק לנתניה מאוד מסורבלת כי צריך לצמצם את הקהל ולערוך הגרלה.

אפשרות לקיים משחק ללא קהל באצטדיון העירוני בחיפה קיימת, כי הכדורגל קיבל בעבר החרגה ל-150 איש, אך בשלב הזה עדיין אין שיחות אופרטיביות בנושא. ההחלטה תתקבל רק מחר. שני המועדונים מחכים לתשובות מהמנהלת האם לבטל את מסיבת העיתונאים מחר וגם בבית"ר שוקלים לבטל את אימון הבוקר, אחרי שמכבי חיפה דחתה את שלה לערב.

כידוע, דובר צה"ל הודיע על מצב מיוחד בעורף. החל מהערב בשעה 20:30, בוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף באזורי ההנחיה גליל תחתון, גליל עליון, המפרץ, העמקים ומרכז הגליל, וחלק מיישובי גולן דרום (מועצה אזורית עמק הירדן). במסגרת השינויים תחל הגבלת התקהלות עד 30 אנשים בשטח פתוח ועד 300 אנשים במבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully