וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה החתימה את הגארד-פורוורד, דיישון פרנסיס

עודכן לאחרונה: 21.9.2024 / 20:50

האמריקאי בן ה-28, 1.93 מטר, ייכנס לנעליו של אקסבייר סניד שנפצע. יהוא אורלנד: "מדובר בשחקן מגוון שיכול לשחק במספר עמדות, אתלטי, אגרסיבי, שומר מצוין וקשוח"

קליפ סיכום השבוע, 19.9/ספורט1

בני הרצליה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הגארד-פורוורד האמריקאי דיישון פרנסיס (28, 1.93 מטר) בקבוצה, זאת בעקבות פציעתו של אקסבייר סניד במשחק גביע ווינר שנערך ביום שני האחרון. סניד סובל מפציעה ברצועה הצידית של הברך כשזמן ההיעדרות המשוער הוא בין שלושה לארבעה שבועות.

פרנסיס שיחק בעונה שעברה בונסטפילס הלטבית, במדיה רשם 11.1 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים בממוצע למשחק. לפני כן שיחק בליגה האיטלקית השנייה, באוקראינה, בפינלנד ובלוקסמבורג.

מאמן הקבוצה, יהוא אורלנד: "סניד הוא אחד השחקנים הכי חשובים בסגל שלנו, הוקל לנו שלא מדובר בפציעה חמורה, אבל בהתחשב מכך שהוא צפוי להיעדר מהמשחקים הראשונים בעונה, החלטנו שיהיה נכון להביא חיזוק לתקופה הקרובה עד שיחזור ואני שמח שהצלחנו בזמן קצר למצוא שחקן שיכול לענות על הדרישות שלנו . דשון מגיע עם נסיון באירופה, שחקן עם אופי חיובי שמתאים למרקם הקבוצתי שבנינו, מדובר בשחקן מגוון שיכול לשחק במספר עמדות, אתלטי, אגרסיבי, שומר מצוין וקשוח ואנחנו מקווים שישתלב במהרה ויעזור לנו בפתיחת העונה שבדרך".

דיישון פרנסיס. Mike McGinnis, GettyImages
דיישון פרנסיס/GettyImages, Mike McGinnis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully