וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המצב הבטחוני: המשחק בין הפועל ירושלים להרצליה הועתק מחדרה לחולון

עודכן לאחרונה: 21.9.2024 / 22:40

האדומים היו אמורים לארח בחדרה, אך בשל האיום מהצפון וכ"אמצעי זהירות" הוחלט להעתיקו לאולם הדרומי יותר במרכז הארץ. קאדין קרינגטון ונמרוד לוי ייעדרו

משחקי רבע גמר גביע ווינר יימשכו מחר (ראשון, 20:50) במפגש בין שתיים ממנצחות שלב הבתים - הפועל ירושלים ובני הרצליה. המנצחת במשחק תפגוש את המנצחת במשחק שתיערך הערב בין הפועל תל אביב למכבי רמת גן כבר ביום שישי הקרוב. המשחק הזה היה אמור להיערך בהיכל האנרבוקס בחדרה, אלא שבשל המצב הבטחוני והאיום מכיוון חיזבאללה והצפון, הוחלט להעתיקו לאולם של הפועל חולון, כ"אמצעי זהירות". המשחק יחל בשעה 20:50 כמתוכנן.

הפועל ירושלים סיימה את שלב הבתים ללא הפסד, אך היה ניתן לראות כי מדובר בשלב הכנה לעונה בלבד ולקבוצה היו לא מעט חריקות. יונתן אלון איבד במהלך שלב הבתים את נמרוד לוי שייעדר בחודשים הקרובים וגם את קאדין קרינגטון שהמריא לארצות הברית מסיבות אישיות, והשניים ייעדרו מחר וגם במשחק הפתיחה של היורוקאפ ביום רביעי הקרוב נגד ולנסיה בבולגריה. למרות החיסרון והסיטואציה הלא אידיאלית, בירושלים נחושים לעבור את הרצליה בצורה חלקה ולהגיע במומנטום חיובי לפתיחת העונה האירופית.

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. מאור אלקסלסי
רוצה לעבור את המשחק בשלום לפני ולנסיה. יונתן אלון/מאור אלקסלסי

גם בני הרצליה סיימה את הבית שלה בגביע ווינר ללא הפסד, וכמו הפועל ירושלים גם היא ידעה פציעות. החבורה של יהוא אורלנד נאלצה להסתדר במשחק האחרון בשלב הבתים ללא אקסבייר סניד שייעדר בתקופה הקרובה מפעילות בשל פציעה ברגלו מהמשחק נגד מכבי רמת גן באמצע השבוע. ובכל זאת בהרצליה מרוצים מהיכולת שהפגינו השחקנים עד כה בהכנה, בעיקר מהסנטר כריס סילבה שמסתמן בשלב המוקדם הזה של העונה כאחד השחקנים המבטיחים שיש לליגת העל להציע. בהרצליה יחפשו הפתעה מוקדמת בעונה, ולשחרר הצהרה ראשונית לשאר הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully