וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס ניצח לראשונה בגביע לייבר, טיאפו הפתיע את מדבדב

הספרדי גבר 4:6, 4:6 על שלטון והשווה את מאזן הנקודות בין נבחרת אירופה לנבחרת העולם, אחרי שהאמריקאי הפך ל-6:3, 4:6, 5:10 מול מדבדב

קליפ סיכום השבוע, 19.9/ספורט1

המהדורה השביעית של גביע לייבר בטניס יצאה לדרך בסוף השבוע בברלין, ואחרי שני משחקים היום (שבת) נשמר השוויון בין נבחרת אירופה לנבחרת שאר העולם. פרננס טיאפו העניק שתי נקודות לאדומים, קרלוס אלקראס החזיר עם שתי נקודות לכחולים מאירופה והמצב הוא 4:4, כשנותרו עוד שני משחקים היום וארבעה מחר. הנבחרת הראשונה שמגיעה ל-13 נקודות היא המנצחת.

קרלוס אלקראס - בן שלטון 4:6, 4:6

בגיל 21 ו-139 ימים, הספרדי (3 בעולם) הפך לטניסאי השני הכי צעיר שמנצח יריב מהטופ 20 במסגרת גביע לייבר, אחרי שסאשה זברב עשה את זה ב-2017 מול סם קוורי. אחרי ההפסד בזוגות עם זברב מול שלטון (17) וטיילור פריץ, אלקראס נקם עם הופעה סולידית, כולל נקודה אחת שהקפיצה אותו וגרמה לו להלהיב את הקהל. "אני מאוד שמח לחוות את האווירה של גביע לייבר בפעם הראשונה ולעזור לקבוצה", אמר המנצח. "זו זכות לחוות רגעים כאלה".

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. רויטרס
רצה לשמוע את הקהל לאחר הנקודה הנהדרת. קרלוס אלקראס/רויטרס
פרנסס טיאפו טניסאי אמריקאי. רויטרס
עשה צחוקים. פרננס טיאפו/רויטרס

דניל מדבדב - פרנסס טיאפו 3:6, 6:4, 10:5

קאמבק נהדר של האמריקאי (16 בעולם) העניק לנבחרת האדומה ניצחון מפתיע במשחק הראשון של היום. מדבדב (5) לקח את המערכה הראשונה, אבל אז טיאפו פשוט להט לעיני רוג'ר פדרר שישב בקהל, השווה את המערכות וניצח בשובר השוויון. "המגרש הזה איטי יותר ממה שאני רגיל, אבל מצאתי את הקצב במערכה השנייה ופשוט התחלתי ליהנות. הצחקתי את החברים לקבוצה וצחקתי בעצמי. הרגשתי כאילו אני פדרר, באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully