וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר שלם עדיין מושלמת, ניצחונות להפועל פתח תקוה ובני יהודה

פנדל שנוי במחלוקת של מסיקה (80) סידר לעולה 0:1 קטן על אום אל פאחם, שנותרה על 0 נקודות. 0:1 גם למלאבסים על כפר קאסם ולזהובים על יפו

המחזור החמישי בליגה הלאומית נמשך היום (שני) ואת גולת הכותרת סיפקה כפר שלם, שניצחה 0:1 את אום אל פאחם ונותרה מושלמת. הפועל פתח תקוה צמודה אליה בפסגה עם 0:1 קטן וקשה על כפר קאסם. גם בני יהודה ניצחה באותה תוצאה את מכבי קביליו יפו והפועל כפר סבא הפתיעה עם ניצחון בראשון לציון.

סתיו ישראלי, מוסטפא סלמי, מוטי ברשצקי שחקני בני יהודה חוגגים. דני מרון
חגיגה בכתום/דני מרון

הפועל כפר שלם - הפועל אום אל פאחם 0:1

היסטוריה בלאומית: החבורה של נועם שוהם, שהגיעה למשחק הזה אחרי ה-0:6 המוחץ על הפועל רמת גן, חזרה לאותו אצטדיון והפכה לעולה החדשה הראשונה ששומרת על מאזן מושלם אחרי חמישה מחזורים. איסמעיל עאמר מונה למאמן בשבוע שעבר (קדנציה שנייה, אחרי שאימן את הקבוצה בסיום עונת 2019/20), אבל סגל השחקנים לא התחזק ובניגוד גמור ליריבה, הקבוצה הזו היא היחידה ללא אף נקודה אחרי חמישה מחזורים. לאום אל פאחם הגיעה נקודה במשחק הזה, אבל היא נשדדה בגלל פנדל הזוי ששרק רפאל גבע לזכות המארחים והכריע למעשה את המשחק הזה.

בקה ה-24 אום אל פאחם נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדני עאמר הורחק באדום ישיר בעקבות עבירה גסה על דולב בלולו במרכז המגרש. כפר שלם כמעט ניצלה את היתרון המספרי רגע לפני ההפסקה כשקלה הקדים את ההגנה ובעט מהאוויר מחמישה מטרים, אבל מהאדי זועבי הציל. בדקה ה-71 גם כפר שלם נותרה בעשרה שחקנים אחרי שהבלם גל מאיו קיבל צהוב שני והורחק. דווקא אחרי ההרחקה כפר שלם קיבלה כאמור פנדל שערורייתי אחרי ששחר צפריר חילץ כדור נקי לקלה, אבל רפאל גבע הורה על הנקודה הלבנה וריף מסיקה קבע את ה-0:1 הקטן, לא מרשים, אבל כל כך מתוק.

טמיר ללו שוער בני יהודה עם יעקב אבבה הפצוע. דני מרון
נפצע בברך והוחלף. יעקב אבבה/דני מרון

הפועל פתח תקוה - מ.ס. כפר קאסם 0:1

ניצחון שלישי רצוף של 0:1 להפועל פתח תקוה, שממשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה וצמודה לכפר שלם המוליכה המושלמת. בניגוד גמור ל-0:1 על מכבי הרצליה במשחק שהיה צריך להיגמר בתוצאה גבוהה בהרבה, הפעם פתח תקוה נהנתה מאלילת המזל, הקורות וגם הרבה מעומר כץ, שמנע מהאורחים לכבוש כמה שערים.

כפר קאסם כמעט עלתה ליתרון מוקדם במתפרצת מהירה של איהאב אבו אלשיך, שנותר חופשי מול עומר כץ, אבל במקום למסור לשחקן לידו שהיה חופשי בעט חלש ושוער הפועל פתח תקוה הציל. בדקה ה-35 הפועל פתח תקוה עלתה ליתרון. אליאן רוחנא הרים כדור קרן שנבלם על ידי ההגנה, אבל הגיע אליו שוב וזה בלי לעצור מ-20 מטרים אלכסונית מצד שמאל סובב לחיבורים וקבע 0:1.

בדקה ה-75 כפר קאסם הייתה חייבת להשוות אחרי שאדהם סואעד נותר חופשי לגמרי ברחבה ונגח חזק, אבל עומר כץ רשם הצלה נפלאה. בדקה ה-85 מוחמד חטיב כבר הצליח להכניע את עומר כץ, אבל הכדור שלו נדבק בקורה. מזל גדול להפועל פתח תקוה, שמנחילה לכפר קאסם הפסד בכורה העונה.

מוסטפא סלמי שחקן בני יהודה לפני שביט אלגבי שחקן מכבי יפו. דני מרון
יופי של גול. מוסטפא סלמי/דני מרון

בני יהודה - מכבי יפו 0:1

שלושת המפגשים הקודמים הסתיימו כולם בניצחונות של בני יהודה, אבל הניצחון האחרון של יפו (0:1 לפני כשנתיים) היה בבלומפילד. גם הפעם הכתומים התקשו, אבל השיגו ניצחון קשה ששומר אותם בצמרת. היפואים נתנו פייט, הגיעו למצבים שלהם, אבל נכנעו לשער יפהפה של מוסטפא סלמי בדקה ה-65.

יפו כמעט עלתה ראשונה ליתדון אחרי שליעד רמות נותר חופשי ברחבה, אבל מזווית קשה בעט החוצה. בדקה ה-61 אלירן עטר התקדם לעבר הרחבה, בעט כדור חזק לפינה אבל פספס בחצי מטר את המסגרת. בדקה ה-65 נשבר הקרח. מוסטפא סלמי השתלט על כדור בצד ימין, חדר לרחבה וברגל שמאל הפציץ לפינה והעלה את בני יהודה ל-0:1, תוצאה שנשמרה עד הסיום.

שחקני בני יהודה חוגגים עם מוסטפא סלמי. דני מרון
ניצחון קשה ודחוק/דני מרון
יאיר קסטרו שחקן בני יהודה. דני מרון
נפצע לפני סיום המחצית הראשונה. יאיר קסטרו/דני מרון

הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא 2:1

בשמונת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים היו שישה ניצחונות חוץ ואפילו לא ניצחון ביתי אחד (מאז ה-0:1 של הכתומים בנובמבר 2018) והמגמה נמשכה גם הערב. המארחת הגיעה למשחק הזה מעודדת מאוד אחרי ה-2:5 על מכבי הרצליה באצטדיון בכפר סבא, אבל נחלו הפסד בית שני רצוף אחרי שנכנעו להפועל עכו בפעם הקודמת.

כפר סבא עלתה ליתרון אחרי חצי שעה של משחק. עידן רטה שנכנס כמחליף במקום עידן ריגן שנפצע בבכורה, הרים כדור מצד שמאל, חגאני נותר לא מכוסה ובעט לרשת. פחות משלוש דקות חלפו עד שראשון השיגה את השוויון מרגלי עידו דוידוב, שקיבל כדור רוחב מאופק אושר והמשיך מקרוב פנימה. בדקה ה-75 כפר סבא שוב חזרה להוביל משער של ינאי בן שושן, שנכנס כמחליף ובנגיעה הראשונה הפציץ ברגל שמאל מחוץ לרחבה פנימה. ניצחון גדול לכפר סבא מול אחת הקבוצות החזקות בליגה.

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
23470 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
19633 משתתפים

תוצאות משחקי יום חמישי:

הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב 4:3
הפועל פתח תקוה - מכבי הרצליה 0:1
הפועל עפולה - הפועל רמת גן 4:0
הפועל ניר רמת השרון - הפועל עכו 1:3
הפועל רעננה - מ.ס. כפר קאסם 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully