וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר תקבע שיא היסטורי בדרבי ותקרב את פונסקה לפיטורים?

האלופה רוצה ניצחון שביעי רצוף על יריבתה המושבעת, אצלה מעמדו של המאמן מעורער למדי (א', 21:45, ספורט1). יוריץ' בבכורה כמאמן רומא מול אודינזה המפתיעה

תקציר משחק האליפות של אינטר: ניצחון 1:2 על מילאן בדרבי/ספורט1

המחזור החמישי באיטליה יעמוד מחר (ראשון) בסימן הדרבי דלה מדונינה, כאשר אינטר תנסה לקבוע שיא עירוני מול היריבה המושבעת מילאן. לפני כן: רומא עם מאמנה החדש תארח את אודינזה המפתיעה, בולוניה תבקר במונצה אחרי הבכורה בליגת האלופות ובמפגש הצהריים פיורנטינה תשחק מול לאציו.

אינטר - מילאן (21:45, ספורט1)

מעולם לא היה רצף של שבעה ניצחונות בדרבי דלה מדונינה. האם הקבוצה של סימונה אינזאגי תוכל לקבוע שיא היסטורי מחר? בעונה שעברה, ה-1:2 על מילאן הבטיח לאינטר את האליפות והוא הגיע אחרי 1:5 מוחץ במחזור הרביעי. ב-2022/23 היו ארבעה ניצחונות, כולל פעמיים בחצי גמר ליגת האלופות. הנראזורי רוצים לעשות היסטוריה ולסבך עוד יותר את פאולו פונסקה, שפרט ל-0:4 על ונציה לא ניצח בארבעת המחזורים הראשונים והפסיד 3:1 לליברפול בסן סירו בפתיחת ליגת האלופות.

לאוטרו מרטינס, שהתחיל על הספסל ב-0:0 מול מנצ'סטר סיטי, ישוב להרכב אינטר וגם הנריך מחיטריאן עשוי לחזור. פדריקו דימרקו חזר להתאמן עם הקבוצה אחרי שהיה פצוע ויעמוד גם הוא לרשות אינזאגי. מייק מניאן התאושש אצל מילאן ואמור לפתוח, כמו גם דוידה קלבריה. פונסקה בונה על כריסטיאן פוליסיץ' שנמצא בכושר טוב.

לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר. רויטרס
יחזור לחוד. לאוטרו מרטינס/רויטרס

רומא - אודינזה (19:00)

איבן יוריץ', שהחליף את דניאלה דה רוסי ביום בו פוטר, מתחיל את דרכו מול היריבה אותה רומא ניצחה הכי הרבה בעשור האחרון (18 מ-22 משחקים). הג'אלורוסי ביצעו את חילופי המאמנים בעקבות פתיחת עונה רעה של שלוש תוצאות תיקו והפסד, ואם לא ינצחו גם במחזור החמישי זו תהיה הפעם השלישית בהיסטוריה (1984/85 תחת סוון גוראן אריקסון ו-1974/75 תחת נילס לידהולם). אודינזה תפסה את המקום הראשון לראשונה מאז 2011/12 ומקווה לשוב אליו בסיום המחזור, כשהיא השוותה את פתיחת העונה הכי טובה שלה (10 נקודות מתוך 12, כמו ב-2000/01) ונמצאת ברצף של שלושה ניצחונות. אלכסיס סאנצ'ס ימשיך להיעדר אצלה. המארחת ללא אנזו לה פה ואלכסי סאלמאקרס, כאשר יוריץ' עשוי להעניק בכורה למריו הרמוסו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
איבן יוריץ' בימיו כמאמן טורינו. Marco Luzzani, GettyImages
יוציא את רומא לדרך חדשה? איבן יוריץ'/GettyImages, Marco Luzzani

מונצה - בולוניה (16:00)

שתי קבוצות עם מאזן זהה של שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד, שבעונה שעברה לא הצליחו לכבוש זו מול זו (פעמיים 0:0). תיקו מאופס היה גם מנת חלקה של בולוניה בבכורה בליגת האלופות מול שחטאר דונייצק, ונראה כי למאמן וינצ'נזו איטליאנו יש בעיה בחלק הקדמי. סנטיאגו קסטרו הארגנטינאי אמור להמשיך בחוד, סמואל אילינג ג'וניור שהיה שותף איתו לקאמבק ב-2:2 מול קומו עשוי לפתוח לראשונה. מונצה כמעט הדהימה את אינטר בשבוע שעבר, אבל עדיין ללא ניצחון תחת אלסנדרו נסטה. סמואלה בירינדלי לא כשיר ראצלו, סטפנו סנסי עשוי לקבל דקות ראשונות העונה.

פיורנטינה - לאציו (13:30, ספורט4)

אחרי שלוש תוצאות תיקו והפסד לאטאלנטה, הלחץ על רפאלה פלאדינו גובר והוא זקוק נואשות לניצחון בכורה כמאמן פיורנטינה. המארחת אמנם גברה 1:2 על לאציו לפני כשבעה חודשים, אבל ניצחה אותה סך הכול פעמיים ב-14 הניסיונות האחרונים ומחפשת פתרונות הגנתיים. גם לאציו עם בעיות בחלק האחורי וסופגת מדי מחזור, אבל היא לפחות ניצחה פעמיים. אלברט גודמונדסון עשוי לערוך בכורה במדי הוויולה, האורחת תצטרך להסתדר ללא טאטי קסטז'אנוס וסמואל ז'יגו הפצועים.

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
12301 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
14601 משתתפים

המחזור יושלם ביום שני עם המפגש בין אטאלנטה לקומו (21:45). ביום שישי כבר ייצא לדרך המחזור השישי, כאשר מילאן תארח את לצ'ה (21:45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully