וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורה אדומה: מכבי רמת גן הדהימה את הפועל ת"א בגביע ווינר

האדומים היו ביתרון שיא של 16 נקודות ובפלוס 7 בדקה האחרונה, אבל הובר כפה הארכה וסטיבנס ואריאל סחפו ל-102:109 ברבע הגמר

גיא פלטין באימון הפועל תל אביב/דני מרון

במשך כמעט ערב שלם נראה היה שהפועל תל אביב משייטת לעבר חצי גמר גביע ווינר, אלא שאז הגיעה קריסה שתדליק נורה אדומה בוהקת בקבוצה היקרה שבנה עופר ינאי. מכבי רמת גן עמדה בפיגור שיא של 16 נקודות, הפער היה דו-ספרתי גם ברבע הרביעי ו-7 בדקה האחרונה, אבל בסופו של דבר החבורה של שמוליק ברנר הדהימה 102:109 בדרך למפגש עם המנצחת בין הפועל ירושלים לבני הרצליה.

זה אמנם רק גביע ווינר ומהסגל של סטפנוס דדאס נעדרו חמישה שחקנים בכירים, אבל בכל זאת - כשכמות הכישרון גדולה כל כך והרוטציה כה עמוקה, שלא לדבר על הציפיות שהעמידו כל גורמי המועדון להסתער על כל תואר אפשרי העונה, זו ממש לא פתיחת העונה שהפועל תל אביב ייחלה לה. פטריק בוורלי, ג'ונתן מוטלי ואיש וויינרייט קיבלו מנוחה לקראת משחק פתיחת היורוקאפ ביום שלישי בבדאלונה, אליו אמור לשוב גם בר טימור שנעדר הערב אחרי שאשתו ילדה את בתם הבכורה, בעוד שתומר גינת ממשיך להתאושש מפציעה ונמצא בספק לביקור בספרד.

לאחר שליטה בצבע של ברונו קאבוקלו במחצית הראשונה, ורבע שלישי מעולה של ג'ו רגלנד, השתלט אמין סטיבנס על המשחק מצד מכבי רמת גן ורועי הובר קבר שלשה אדירה כשנייה לסיום הזמן החוקי כדי לכפות הארכה במצב של 88:88. בחמש הדקות הנוספות הגיעה התפוצצות של אדם אריאל שקלע 12 נקודות באותו פרק זמן, ורמת גן טרפה את הקלפים עם ניצחון גדול.

שחקני מכבי רמת גן חוגגים. אודי ציטיאט
ניצחון גדול למכבי רמת גן/אודי ציטיאט

קלעו להפועל תל אביב: ג'ו רגלנד 21 (12 אסיסטים), ברונו קאבוקלו 19 (15 ריבאונדים, 4 חסימות), מרכוס פוסטר 18 (3 חטיפות), גיא פלטין 13 (4/6 ל-3), עוז בלייזר (3/4 ל-3) 11, בן בנטיל 8, בראיין אנגולה 7, נועם יעקב 5.

קלעו למכבי רמת גן: אמין סטיבנס 30 (9 ריבאונדים), אדם אריאל 24 (12 בהארכה, 5/10 ל-3, 6 ריבאונדים), רועי הובר 21 (10 אסיסטים), דרו קרופורד 11, איתי מושקוביץ 8, אייזיאה מיילס 6 (6 ריבאונדים), יהל מלמד 5, דורי סהר ושחר ארז 2 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הערב הוא נח. פטריק בוורלי/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1:

סטיבנס ובלייזר קלעו את הסל הראשון בכל צד, אריאל והובר צלפו שלשות ברמת גן ורגלנד השיב עם 4 נקודות בצד השני, כאשר בתווך עלה קאבוקלו על הלוח והפועל ת"א השוותה ל-8:8. סטיבנס רשם עוד 2, פלטין הפך מחוץ לקשת ופוסטר הגדיל את הפער עם 5 רצופות. בינתיים קרופורד קלע מחצי מרחק, אבל יעקב סיפק מהלך של סל ועבירה ואנגולה שעלה מהספסל מיד תרם שלשה שהאריכה את הריצה האדומה ל-4:18, בדרך ל-12:22. דאנק של קאבוקלו קבע 12:24 בסיום הרבע.

ג'ו רגלנד, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
ניווט מצוין מהקו האחורי. רגלנד/אודי ציטיאט

רבע 2:

קאבוקלו הגדיל את הפער, אבל סל של סהר ו-5 נקודות ברצף של הובר צימקו בריצת 0:7 לרמת גן ששלחה את דדאס לבקש פסק זמן. אחרי קאבוקלו שוב דייק מתוך הצבע בשתי התקפות רצופות, הובר הוריד זמנית את ההפרש לחד-ספרתי לפני שבלייזר צלף שלשה - 21:33 להפועל ת"א. סטיבנס קלע בצד אחד, אבל קאבוקלו המשיך לחגוג בצד השני והובר ביצע עבירה בלתי ספורטיבית. רגלנד קלע רק אחת משתי זריקות העונשין והיתרון עלה ל-13. מלמד תיקן החטאה במתפרצת, אבל רגלנד השיב בליי אפ מוצלח וקאבוקלו קבר שלשה בדרך ל-25:41. סל של קרופורד ו-6 נקודות של מושקוביץ קירבו את הלבנים, אבל סל של יעקב שמר על פער דו-ספרתי בסוף המחצית, 33:43.

ברונו קאבוקלו, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
דומיננטי מתחת לסלים. קאבוקלו/אודי ציטיאט

רבע 3:

מיילס צימק וקרופורד צלף שלשה, אבל רגלנד השיב לשניהם בקליעות מעבר לקשת והגיע - כמו ההפרש - לדו-ספרתי. גם סל של סטיבנס נענה בשלשה, הפעם של בלייזר שהגדיל ל-40:52. סנט רמת גן הוסיף עוד 2, בלייזר שוב הפגיז מרחוק. אריאל דייק מחצי מרחק, רגלנד הלוהט השלים עוד חדירה מוצלחת וסטיבנס שמר על המומנטום האישי שלו, לפני שהובר פגע מרחוק. שלשה של פלטין הרחיקה את הפועל, פוסטר קלע את הראשונה שלו אחרי 7 החטאות וקבע 49:63 להפועל ת"א. קליעות עונשין של מושקוביץ וסלים של קרופורד וסטיבנס הורידו זמנית למינוס 8, בנטיל צלף שלשה משלו בצד הנגדי, סטיבנס הוסיף עוד סל מקרוב ובנטיל דייק פעמיים מהקו כדי לסגור את הרבע ב-57:67 אדום.

שחקן מכבי רמת גן אמין סטיבנס עם רועי הובר. אודי ציטיאט
הכוכבים של מכבי רמת גן הערב. סטיבנס והובר/אודי ציטיאט

רבע 4:

בנטיל קלע 4 רצופות, אבל גם ספג שתי עבירות טכניות בתוך דקה - והורחק. מנגד שמרו הובר וסטיבנס על פער של 10, האחרון הוסיף קליעות עונשין ואנגולה רשם 2 משלו בצד האדום. סטיבנס המשיך בהופעה המצוינת עם עוד שני סלים ורמת גן התקרבה לפער של 6 נקודות בלבד. אחרי קליעת עונשין של פוסטר הגיעה שלשה של מלמד, אך פלטין הגיב בשלשה משלו - 70:77 להפועל ת"א. טכנית נשרקה גם לפוסטר והובר דייק בזריקה, פלטין קבר עוד שלשה ועל סל של אריאל השיב קאבוקלו באותו מטבע. קליעת עונשין של פוסטר החזירה את ההפרש ל-10, סטיבנס הקטין ל-83:75 ופוסטר מנגד דייק שוב רק בזריקה אחת מהקו. שלשה של אריאל ונקודות של מלמד צימקו ל-84:80, האדומים איבדו כדור קריטי ותיקנו בהגנה לפני שרגלנד המטיר שלשה אדירה כ-38 שניות לסיום. הובר מחצי מרחק ואריאל בקליעות עונשין השאירו סיכוי לרמת גנים, פלטין החטיא אחת מ-2 ואחרי קליעת עונשין של סטיבנס הגיעה שלשה מדהימה של הובר, 1.1 שניות לסיום, שקבעה 88:88 וכפתה הארכה.

אדם אריאל, מכבי רמת גן. אודי ציטיאט
התפוצץ בהארכה בדרך לניצחון. אדם אריאל/אודי ציטיאט

הארכה:

5 נקודות של אדם אריאל הגבירו את הלחץ על הפועל ת"א, מיילס הגדיל מהקו את ההפרש ל-7 כ-3:30 דקות לסיום. שלשה של פוסטר העירה את האדומים, אבל סטיבנס ענה עם סל שעשה 91:97. אנגולה דייק פעמיים מהקו, קאבוקלו חסם ורגלנד בשלשה קריטית הוריד את הפער לנקודה, אבל אריאל רתח והוסיף עוד שתי שלשות שהביאו אותו ל-11 נקודות בהארכה ואת רמת ל-96:105. פוסטר חדר וקלע, סטיבנס הגיע ל-30 נקודות וקאבוקלו הוריד ל-106:100. מיילס דייק פעמיים מהקו, פוסטר החזיר סל ואריאל הוסיף נקודת עונשין שחתמה את התוצאה הסופית - 102:109 למכבי רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully