וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הובסה 89:66 בידי אנאדולו אפס בטורניר ינאקופולוס

הטורקים ניצלו את איבודי הכדור הרבים של הצהובים כדי לברוח במחצית השנייה. לויד והורד בלטו אצל קטש, יוקובאיטיס נפצע

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב לא הצליחה להמשיך במומנטום החיובי משני הניצחונות הרצופים על אלופת אירופה פנאתינייקוס, ונכנעה הערב (שבת) 89:66 לאנאדולו אפס במסגרת טורניר ינאקופולוס הנערך ביוון.

הצהובים עמדו בקצב רק במחצית הראשונה, שבה בלטו ג'ורדן לויד וג'יילן הורד, אבל אחרי ההפסקה המשחק ברח להם בזמן שהאקס אלייז'ה בריאנט הצטיין במדי הטורקים. איבודי הכדור הרבים היו בעוכריהם של השחקנים של עודד קטש.

מעבר לתוצאה, במכבי תל אביב נרשם רגע מדאיג כשרוקאס יוקובאיטיס ביקש לרדת מהמגרש וצלע אל הספסל ברבע הרביעי. ביום שלישי הקרוב תפגוש האלופה הישראלית את עירוני קרית אתא ברבע גמר גביע ווינר, ותקווה שהליטאי יתאושש בזמן. הערב לא שותפו גם ווניין גבריאל ותמיר בלאט שספגו חבלות במשחק מול פנאתינייקוס אתמול, וכן הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שעדיין מתאושש מפציעה.

קלעו למכבי תל אביב: ג'יילן הורד 14, ג'ורדן לויד וליוואי רנדולף 11 כל אחד, חסיאל ריברו 9, רפי מנקו 6, קובי סימונס ועומר מאייר 4 כל אחד, רוקאס יוקובאיטיס ורומן סורקין 2 כל אחד.

שחקן אנאדולו אפס דריוס תומפסון מול שחקן מכבי תל אביב רוקאס יוקובאיטיס. באדיבות פנאתינייקוס, אתר רשמי
שחקן אנאדולו אפס דריוס תומפסון מול שחקן מכבי תל אביב רוקאס יוקובאיטיס/אתר רשמי, באדיבות פנאתינייקוס

מהלך המשחק

רבע 1:

רנדולף וריברו התחילו טוב ומכבי תל אביב עלתה ל-4:7, גם הטורקים נכנסו לעניינים מוקדם בהתקפה והקבוצות החליפו סלים כשהיתרון עובר מצד לצד והורד עלה טוב מהספסל הצהוב עם שלושה סלים רצופים, אבל אנאדולו שמרה על ההובלה - 16:21 כדקה וחצי לסוף הרבע. מנקו צימק בשלשה והורד חטף וסחט עבירה, אבל קלע רק אחת ומכבי ירדה בפיגור 21:20 להפסקה בין הרבעים.

רבע 2:

ריימן ויוקובאיטיס החזירו לצהובים את היתרון, הולאץ הפך בשלשה וגם וויליס צלף מרחוק אחרי שריברו צימק זמנית, אנאדולו שוב ברחה ל-28:33. תומפסון הטביע במתפרצת אבל לויד בלט במכבי תל אביב באותן דקות, ושלשה שלו הורידה ל-39:38 בתום המחצית.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב רומן סורקין, ג'ורדן לויד. באדיבות פנאתינייקוס, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב רומן סורקין, ג'ורדן לויד/אתר רשמי, באדיבות פנאתינייקוס

רבע 3:

סל של רנדולף ושלשה של סימונס מנעו את הבריחה של הכחולים, אבל אלה המשיכו להוביל וצעדו ביתרון 47:51 לקראת אמצע הרבע. אקס מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט בלט באותן דקות ושלשה שלו הגדילה את היתרון של אנאדולו ל-8. יחד איתו הוביל אוטורו ריצה של הטורקים שניצלו את האיבודים של היריבה כדי לעלות ל-48:62. גם סל של סורקין לא עצר את המומנטום והרבע הסתיים ביתרון 53:71 לאנאדולו אחרי עוד שלשה של בריאנט.

רבע 4:

מנקו ומאייר רשמו נקודות בתחילת הרבע, אבל ההפרש חצה את רף 20 הנקודות בינתיים ואווירת הגארבג' טיים השתלטה על המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully