וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי יעלה עם רביעיית הגנה, בכר: "נצטרך להרים את הרמה"

מאמן בית"ר ירושלים מתלבט בין מורוזוב לכהן בצד שמאל, בחלק הקדמי לא צפוי שינוי. דריכות במכבי חיפה לפני המפגש בטדי (שלישי, 19:30), המאמן הוסיף: "ניצחון ייתן לנו דחיפה אדירה להמשך"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים

מעל 18 אלף איש הבטיחו מקומם בטדי לקראת המשחק מחר בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה (שלישי, 19:30). הירושלמים מגיעים בביטחון לאחר הניצחון 0:2 על בני ריינה ויודעים שניצחון על הירוקים יהווה אמירה בנוגע להשתלבות בצמרת העונה.

על אף שהקבוצה רשמה מחצית שניה מצויינת נגד ריינה כשעברה לשלושה בלמים, מחר תחזור הקבוצה לשחק ברביעיית הגנה, כשההתלבטות היא בין גריגורי מורוזוב לגיל כהן בעמדת המגן השמאלי. בחלק הקדמי לא צפויים שינויים, למרות שנבחנה האפשרות שמיירון ג'ורג' יפתח על הספסל וירדן שועה כחלוץ. עדי יונה עדיין חש ברע וייעדר משחק נוסף עקב מחלה.

גיל כהן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יעלה כמגן שמאלי? גיל כהן/ברני ארדוב

מכבי חיפה

"אנחנו משחקים נגד קבוצה מצוינת שעשתה שינוי מאוד גדול השנה", אמר ברק בכר לקראת ההתמודדות המסקרנת. "היא התחילה בכושר טוב ומארחת בטדי, אולי עם אצטדיון מלא, שזה כיף גדול. נצטרך לבוא מאוד מוכנים, להרים את הרמה מכל הבחינות - התקפית והגנתית. אין לי ספק שנבוא יותר מוכנים ואני סומך על השחקנים. למרות שיש לנו הרבה שחקנים חדשים אנחנו מתחילים לאט לאט להתחבר ואין זמן לתירוצים. אנחנו רוצים לקחת את הכל כמשהו מאתגר שאפשר למנף. אם נעבור את המשחק הזה, זה ייתן לנו דחיפה אדירה לקראת ההמשך".

בצד המקצועי, במכבי חיפה צפויים לערוך שינוי אחד בהרכב כאשר עלי מוחמד שעדיין מרגיש כאבים - אך לא סובל מפציעה - בספק גדול מאוד למשחק ואיתן אזולאי צפוי לתפוס את מקומו. דולב חזיזה ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב, כאשר דין דוד ימשיך בחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
משחק מרתק. בכר/אתר רשמי, מכבי חיפה

טריוויה

* 127 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (125 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 53 ניצחונות למכבי חיפה, 42 לבית"ר ירושלים ו-32 תוצאות תיקו.

* בית"ר לא הצליחה לנצח את מכבי חיפה ב-12 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-0:2 הביתי בפברואר 2020.

* הפעם האחרונה שנפגשו במחזור הרביעי הייתה בעונת 2008/09, אז אבירם ברוכיאן השווה ל-1:1 בפנדל אחרי נגיחה של דקל קינן. ליאור רפאלוב פתח אז בהרכב מכבי חיפה, ברק יצחקי עלה בהרכב בית"ר.

* שתי הקבוצות עדיין לא ספגו העונה במהלך המחצית הראשונה בליגה. מכבי חיפה הובילה בהפסקה בכל ארבעת משחקיה, אצל בית"ר היו רק שני שערים (לזכותה כמובן) ב-45 הדקות הראשונות.

* בזכות הצמד בשבת, דין דוד הגיע ל-50 שערי ליגה במדי מכבי חיפה (ב-101 משחקים) ויחד עם ה-30 שהיו לו במ.ס. אשדוד הוא עומד על 80 כיבושים בליגת העל. שבעה מתוכם היו לרשת בית"ר ירושלים.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: טדי

משחקי המחזור השישי:

שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
שבת, 19:30: מכבי חיפה - בני סכנין
שבת, 19:45: מכבי פתח תקוה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: עירוני טבריה - הפועל חדרה
שבת, 20:00: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים
ראשון, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully