וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן החמיץ פנדל בתבוסה של וולוס, דקות ליגה ראשונות לקלטינס

החלוץ סחט כדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-3, אך נעצר על ידי שוער פאוק שניצחה 1:4. תיקו למגן סט. ג'ונסטון, לידס הסתדרה בלי סולומון

קליפ סיכום השבוע, 19.9/ספורט1

עומרי אלטמן פספס הזדמנות לכבוש שער בכורה במדי וולוס, כשהחמיץ פנדל בפתיחת המשחק מול פאוק סלוניקי, שהביסה בחוץ 1:4 ונותרה בלתי מנוצחת בליגה היוונית. החלוץ הישראלי סחט את הפנדל בהחלטה די מוזרה אחרי שפגע בעצמו בשחקן הגנה, אבל השוער הקרואטי דומיניק קוטרסקי הדף את הבעיטה שלו בדקה השלישית ומשם פאוק דהרה לניצחון. אלטמן הוחלף בדקה ה-61 וקבוצתו נותרה עם שלוש נקודות בלבד.

* מנור סולומון הפצוע נעדר מהסגל של לידס, שניצחה 0:2 בחוץ את קרדיף במחזור השישי של ליגת המשנה באנגליה. שחקן הכנף של נבחרת ישראל סבל מכאבי גב והיה בספק למשחק, ואכן בסופו של דבר נותר מחוץ לסגל. לידס התאוששה מהפסד הבכורה בזכות שערים של לארגי רמזאני (30) והמחליף ההולנדי יואל פירו (87), בעוד קרדיף שיחקה מהדקה ה-23 ב-10 שחקנים ונותרה שקועה עמוק במקום האחרון עם נקודה בלבד.

* דוד קלטינס קיבל דקות ליגה ראשונה העונה במדי סט. ג'ונסטון, אבל היה שותף לאיבוד נקודות של קבוצתו. האורחת עלתה ל-1:3 על רוס קאונטי בדקה ה-84, אך ספגה בדקות 87 ו-97 ויצאה עם נקודה בלבד. היא לפחות קטעה רצף של שלושה הפסדים בליגה הסקוטית.

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
13052 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
15548 משתתפים

* יהב גורפינקל פתח בכנף השמאלית של צ'נגדו רונגצ'נג, שהפסידה במפתיע 2:0 אצל חנאן במחזור ה-26 בליגה הסינית. למרות זאת, קבוצתו די בטוחה במקום השלישי שמוביל לליגת האלופות המשנית של אסיה, כשנותרו ארבעה מחזורים בלבד לתום העונה.

* חסן חילו שיחק 84 דקות ב-0:0 הביתי של ג'ובילו איוואטה מול אביספה פוקואוקה במחזור ה-31 בליגה היפנית. הבלם וקבוצתו נמצאים עדיין מתחת לקו האדום, אך עם מספר נקודות לזה של שונאן המדורגת מעליהם.

* עופרי ארד פתח בהרכב קייראט, שהשיגה 0:1 דרמטי על קייסר עם שער בדקה ה-86 וחזרה לפסגת הליגה הקזחית עם 35 נקודות אחרי 19 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully