וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילך הפעם על כל הקופה? ארטטה והמבחן של ארסנל מול סיטי

התכולים לא הפסידו משחק בית קרוב לשנתיים, אבל התותחנים יודעים לפני משחק העונה הראשון (ראשון, 18:30, ספורט1) שאליפות חייבת לעבור דרך ניצחון באתיחאד. דה בראונה יהיה כשיר?

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד 1:2/ספורט1

המחזור החמישי בפרמיירליג יינעל מחר (ראשון) עם אחד המשחקים הכי טובים ומרתקים שיש לעולם הכדורגל להציע: מנצ'סטר סיטי נגד ארסנל. עוד קודם לכן תארח ברייטון את נוטינגהאם פורסט במשחק נוסף.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
החלוץ הלוהט בעולם מול השוער הלוהט בעולם. הולאנד/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - ארסנל (18:30, ספורט1)

בצל הדיון המשפטי שיחל מחרתיים בנוגע להפרות התקנון שלה, שעשוי להתברר כצומת קריטי בכדורגל האנגלי של השנים האחרונות, האלופה מתכוננת למשחק הגדול ביותר שיש לענף להציע כיום. שתי הטוענות לכתר בשנתיים האחרונות אומנם לא מגיעות במצב אופטימלי לדו קרב באתיחאד, אבל עדיין רמת האיכות והאקשן אמורה להיות גבוהה במיוחד. סיטי לא הפסידה משחק בית בליגה במשך קרוב לשנתיים, וגם במפגש הקודם שאירחה מול יריבתה הגדולה, התותחנים באו בעיקר כדי להתגונן ולהוציא תיקו (מה שאכן קרה - ואולי עלה לארסנל באליפות). מצד שני, התותחנים ניצחו תשעה מעשרת משחקי החוץ האחרונים שלהם, עומדים על רצף של 12 משחקים ללא הפסד מול שש הקבוצות הגדולות בפרמיירליג, ובסך הכל הם לא הפסידו לסיטי בשלושת המפגשים שנערכו בשנה וחצי האחרונות, מאז אפריל אשתקד.

מיקל ארטטה שמעולם לא ניצח באתיחאד מתפלל לעשות זאת הפעם ולהעביר מסר לכל הליגה, אבל יחסר את מרטין אודגור הפצוע. מנגד, ריקרדו קלאפיורי עשוי לחזור להרכב וגם דקלן רייס חוזר מהשעייה ואמור לפתוח.

בצד השני סימן השאלה הגדול הוא קווין דה בראונה, שעדיין בספק למשחק וינסה לקחת חלק באימון המסכם. גווארדיולה יחסר גם את נתן אקה, בעוד רודרי שחר מפציעה ועלה מהספסל מול ברנטפורד, אמור לחזור ל-11 וינסה לעזור לסיטי לשמור על מאזן מושלם. הדרך לשם תעבור בהכנעה של דויד ראיה, שהמשיך השבוע להציג יכולת שיא גם בליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מיקל ארטטה מאמן ארסנל לצד דקלן רייס. GettyImages
הפעם זה ייראה אחרת? ארטטה ורייס/GettyImages

משחק נוסף

ברייטון - נוטינגהאם פורסט (16:00, ספורט1)

המחזור הבא בפרמיירליג

מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל
לסטר סיטי - ארסנל
ווסטהאם - ברנטפורד
ברייטון - צ'לסי
קריסטל פאלאס - אברטון
פולהאם - נוטינגהאם פורסט
מנצ'סטר יונייטד - וולבס
אסטון וילה - איפסוויץ'
טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד
סאות'המפטון - בורנמות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully