וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ כמעט פוצץ: באר שבע שילמה "סכום סמלי" על דן ביטון

21.9.2024 / 11:30

האם הקשר שחזר הביתה יכול להיכנס לנעליים הגדולות של אליניב ברדה? בהפועל באר שבע יש כאלה שמשווים בין שתי ההחתמות ומאמינים שכן. לפני חדרה (20:30, ספורט3): איך נסגרה העסקה ולמה האדומים היו צריכים לשלם בסוף? וגם: אילון אלמוג חוזר

השערים והבישולים של דן ביטון/ספורט1

דן ביטון היה ההעברה הישראלית הכי מעניינת ביום האחרון של חלון ההעברות ביום רביעי, והערב (שבת, 20:30, ספורט3) הוא יערוך הופעת בכורה מחודשת בטרנר.

בין אם יפתח בהרכב הפועל באר שבע נגד הפועל חדרה ובין אם רן קוז'וך יעלה אותו הערב רק מהספסל, ההחתמה של ביטון היא יותר מעוד החתמה של אלונה ברקת. היא מסמלת את הרצון והשאיפה שלה לחזור למאבקי האליפות. אם לא העונה, אז בשנים הבאות. זו הסיבה שהיא התעקשה על חוזה ליותר מעונה אחת. ברקת לא מוכנה לקבל בהכנעה את היותן של מכבי תל אביב ומכבי חיפה פייבוריטיות לצלחת גם בשנים הקרובות והיא תנסה להיות שם, למרות הנחיתות בתקציבים מול שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי.

דן ביטון הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
דרמה של הדקה ה-90. דן ביטון/אתר רשמי, הפועל באר שבע

עסקת דן ביטון הייתה על סף פיצוץ גדול ביום רביעי. רק שעתיים לפני תום החלון נמצא הפתרון. עד אז מכבי תל אביב הייתה מבוצרת בעמדתה ופעלה מתוך החלטה שהיא לא משחררת את הקשר. ביטון עצמו הבהיר שהוא לא מוכן להישאר בשום אופן. כאן נכנסה לתמונה הפועל באר שבע, שהייתה עד אז על הגדר וקיוותה שביטון יקבל את השחרור מקרית שלום בחינם ופשוט יבוא לחתום על החוזה החדש במועדון בו גדל.

ההתעקשות של מכבי תל אביב לא לשחרר אל מול ההחלטה של ביטון שהוא לא נשאר, הולידו דמי רכישה המוגדרים אצל כל הצדדים כ"סמליים", אבל הם יינתנו בסופו של דבר אחרי שביטון היה אמור לעבור דרומה ללא תמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
הקאמבק הבלתי נשכח יכול לחזור על עצמו? ברדה/דני מרון

בהפועל באר שבע יש כאלה שמדברים על ביטון במונחים של חזרת אליניב ברדה למועדון, אבל זו אמירה מאוד יומרנית. היא גם אמירה שעשויה לעשות עוול לקשר ואפילו להפיל על רגליו משקולת כבדה מדי. ביטון לבטח ישדרג את הפועל באר שבע וייתן לקוז'וך עוד כוח בקישור, אבל כדי שהוא יוכתר ליורש של ברדה, צריכים להיפרע עוד הרבה שטרות ובעיקר צריך שיהיה חומר מספיק איכותי סביבו.

עוד בבאר שבע: אילון אלמוג יחזור לראשונה לסגל הפועל באר שבע הערב אחרי הפציעה הקשה שעבר והניתוח ברצועה הצולבת. אלמוג נפצע בינואר האחרון בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, ומאז היה מושבת. הערב הוא יקווה אפילו לקבל דקות ראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully