וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו נגד מכבי פתח תקוה: פוטנציאל ההתפוצצות של יריבת מכבי ת"א

בראגה כבשה שלישייה תוך 15 דקות נגד המלאבסים ואתמול עשתה זאת בשמונה דקות בלבד. למרות הרוטציה, המאמן טוען: "לא שמרתי כוחות לחמישי"

תקציר מוקדמות ליגה אירופית: מכבי פתח תקוה - בראגה 5:0/ספורט1

מכבי תל אביב סובלת מתנודות קיצוניות למדי ביכולת במהלך משחקים מתחילת העונה, אבל אם היא רוצה להפתיע את בראגה ביום חמישי בפורטוגל היא תצטרך לשמור על ריכוז במשך 90 דקות. במקרה של היריבה הפורטוגלית לא מדובר בסתם קלישאה: אמש (שישי) היא הזדקקה לשמונה דקות בלבד כדי לכבוש שלושה שערים ולנצח 0:3 את נסיונאל במשחק ליגה, ולמעשה מדובר במוטיב חוזר אצלה.

מכבי פתח תקוה, שפגשה את בראגה בשלב המוקדמות, חוותה את פוטנציאל ההתפוצצות הזה על בשרה. במשחק הראשון הכריעה בראגה את המשחק תוך 15 דקות קטלניות במהלכן כבשה שלושה שערים לפני סיום המחצית הראשונה, בדרך לניצחון 0:5. גם במשחק השני מול המלאבסים זה נראה דומה, כשבראגה ניצחה 0:2 משני שערים תוך שלוש דקות במחצית השנייה.

רודריגו סלסאר שחקן בראגה חוגג שער. בראגה, אתר רשמי
אסור למצמץ. בראגה חוגגת/אתר רשמי, בראגה

אתמול המאמן קרלוס קרבלאל ערך רוטציה נרחבת בהרכב כשביצע שבעה שינויים, עם הפנים למשחק נגד מכבי תל אביב ביום חמישי.

"יש עוד שבוע עד המשחק נגד מכבי תל אביב. רציתי לעשות היום שינויים שיאזנו את הקבוצה", אמר קרבלאל בסיום. "מאז שהגעתי למועדון הסברתי שצריך תחרות בכל עמדה, ושני שחקנים טובים על כל תפקיד. גם ביום חמישי יהיו שינויים, וכולם יצטרכו להיות מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully