וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א עוקבת אחר טרוי בראון ג'וניור. בלאט וגבריאל ייבדקו

21.9.2024 / 8:00

הצהובים ממשיכים לבחון את שוק השחקנים, הפורוורד (25, 2.01) ששיחק 356 משחקים ב-NBA ושיתף פעולה עם דני אבדיה בוושינגטון מועמד, אם לא ישיג חוזה. הרכז והסנטר בספק לאנאדולו (19:00). שביעות רצון מהניצחון השני על פאו: "הרבה דברים חיוביים"

צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס 75:88 במשחק הכנה/ספורט1

מכבי תל אביב גברה אמש (שישי) 73:81 על פנאתינייקוס במשחק הכנה סגור שנערך לפני טורניר ינאקופולוס שייערך היום באצטדיון השיש העתיק. לצהובים היה זה ניצחון שני תוך חמישה ימים על אלופת אירופה, והם עשו זאת כשהם רחוקים ממצב אופטימלי.

מלבד החיסרון בשחקן חיזוק או שניים, איבדה מכבי לפני המחצית את תמיר בלאט לפציעת קרסול ולקראת הסיום גם ווניין גבריאל נפצע ברגלו. ההערכות במכבי כי לא מדובר בפציעות חמורות מדי, אך השניים נמצאים בספק למשחק הערב (19:00) נגד אנדולו אפס, והם ייבדקו בימים הקרובים.

הנוכחים באולם סיפרו על עלייה בתיאום בין שחקני הקבוצה ושביעות רצון מצד הצוות המקצועי בסיום. "אני חושב שאנחנו צריכים להישאר צנועים ורעבים", סיכם ג'ייק כהן, "זה עדיין מוקדם מאוד עבור שתי הקבוצות, אנחנו עדיין לומדים את עצמנו ויש דברים לתקן. אבל בסך הכל יש גם הרבה דברים חיוביים לקחת. האנרגיה ושפת הגוף שלנו נהדרים, החבר'ה משחקים ממש חזק ומשחקים אחד בשביל השני - ואלה יסודות חשובים מאוד עבורנו במבט לעתיד".

טרוי בראון ג'וניור לצד דני אבדיה. Michael Reaves, GettyImages
החבר של אבדיה יגיע למכבי תל אביב? טרוי בראון ג'וניור/GettyImages, Michael Reaves

במועדון ממשיכים לבחון את שוק השחקנים בחיפוש אחר גארד ופורוורד, כשלא ברור נכון לעכשיו באיזה עמדה הקבוצה תתחזק, גם לאור הסיטואציה הכלכלית וגם לאור האופציות הזמינות בשוק. אחד השחקנים שבמכבי עוקבים אחריו לאורך רוב שלבי הקיץ הוא הפורוורד טרוי בראון ג'וניור (25, 2.01) שהעביר את הקריירה שלו עד כה בוושינגטון, שיקגו, לוס אנג'לס לייקרס, מינסוטה ודטרויט, אך נמצא נכון לעכשיו ללא קבוצה.

במכבי העריכו כי קיים סיכוי טוב שהשחקן יוכל להגיע למועדון אם לא ימצא קבוצה ב-NBA, לאחר שלאחרונה הוא ערך אימונים עם גולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully