וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון 0 לקורנו: "שוטט על המגרש, תצוגה מביכה לרמות הללו"

המגן ספג אש אחרי ה-8:0 של סנט אטיין: "ארבעה שערים עליו, ערב מסויט". גם בטובינסיקה חטף: "מוקוקו עשה לו בית ספר". האוהדים נטשו במחצית

קליפ סיכום השבוע, 19.9/ספורט1

לא כך רצה פייר קורנו לפתוח את הקדנציה שלו בסנט אטיין. המגן שעזב את מכבי חיפה במפתיע לפני מספר שבועות, היה שותף אמש (שישי) לאחת התבוסות המשפילות אי פעם בליגה הצרפתית, כשניס ניצחה את הקבוצה ממחוז לואר 0:8.

סנט אטיין נקלעה לפיגור 4:0 כבר בדקה ה-26 וירדה למחצית בפיגור 6:0, כשאלפי אוהדי הקבוצה נוטשים את היציעים בהפסקה כמחאה. קורנו שפתח בהרכב, רשם ערב בלהות והוחלף בדקה ה-36 אחרי שארבעה שערים של ניס הגיעו מהאגף שלו.

"כל ארבעת השערים הראשונים של ניס הגיעו ממסירות מעבר לקו ההגנה בו אמור היה לעמוד פייר קורנו. זה ערב מסויט מבחינתו", ציים העיתונאי בן גריפיתס. ניס כאמור סימנה את קורנו כחוליה החלשה בהגנה של סנט אטיין, וכנראה ידעה למה.

באתר "מקסיפוט" המשיכו בביקורת על קורנו, והעניקו לו ציון 0 - לא פחות ולא יותר. "משחק דרמטי עבור המגן השמאלי. הוא שוטט על כר הדשא בארבעת השערים הראשונים, ולא מצא שום תשובות לשחקני ניס. תצוגה מביכה מאוד לשחקן ברמות האלה", נימקו. גם באתר "Homeduemtach" קיבלו קורנו ציון "בלתי מספיק", וצוין כי "המאמן החליט לשים סוף לפארסה הזו כבר בדקה ה-36".

פייר קורנו במדי סנט אטיין. Eurasia Sport Images, GettyImages
על המוקד. קורנו/GettyImages, Eurasia Sport Images

אקס אחר של מכבי חיפה, דילן בטובינסיקה, לא היה טוב יותר ואף כבש שער עצמי במחצית הראשונה. הוא לעומת קורנו קיבל ציון 1, ונכתב עליו: "הפסיד בכל הקרבות ליוסופה מוקוקו, שעשה לו בית ספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully