וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי במסר לינאקופולוס: "שיתרכז בכדורסל, כמו אביו"

אחרי סדרת הפלייאוף המתוחה בעונה שעברה ועל רקע האירוח באתונה, יו"ר מכבי תל אביב התראיין ביוון: "אי אפשר לנתק בינינו לבין פאו"

הפועל ירושלים קופחה נגד מכבי תל אביב: הפנדל של רוי רביבו והרחקת אלוז' יאו/ספורט1

למרות סדרת רבע גמר הפלייאוף המתוחה בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס בעונה שעברה, הקבוצות שומרות על יחסים קרובים - כפי שמעיד הביקור של הצהובים באתונה בסוף השבוע לרגל המאורע המיוחד לזכרו של בעלי הקבוצה לשעבר, פאבלוס ינאקופולוס.

אמש לאחר הניצחון 73:81 של מכבי תל אביב על פאו במשחק הכנה סגור לתקשורת (שהיה הניצחון השני של מכבי תל אביב על אלופת היורוליג במשחקי הכנה הקיץ), התראיין יו"ר הצהובים שמעון מזרחי לתקשורת היוונית, ושלח מסר של פיוס.

"יש לי המון זכרונות מפאבלוס ינאקופולוס. אני זוכר היטב את הלילה במינכן לפני 25 שנה, כשפיב"א והיול"ב התפצלו לשתי ליגות, ואנחנו ופאו היינו היחידים שנשארו עם פיב"א. אי אפשר לנתק את הקשר בין שני המועדונים הללו, כי מדובר בקשר היסטורי".

שמעון מזרחי עם דימיטריס ינאקופולוס, בעלי פנאתינייקוס. Action Images, אתר רשמי
קשר שנמשך עשרות שנים. מזרחי עם דימיטריס ינאקופולוס/אתר רשמי, Action Images

מזרחי שלח מסר לדימיטריס ינאקופולוס, בנו של פאבלוס ומי שעומד בראש המועדון בשנים האחרונות, כשהוא נוקט בקו לוחמני יותר. במהלך הסדרה בעונה שעברה האשים ינאקופולוס את השופטים בהפסדים לצהובים, והפך במידה רבה לאויב האוהדים הצהובים לצד המאמן ארגין עתמאן.

"פאבלוס היה חבר קרוב שלי, ועבורו הכדורסל תמיד היה בעדיפות עליונה. הוא דאג שזה יישאר כך כל השנים, ואני משוכנע שגם בנו ימשיך באותה דרך", אמר מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully