וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאק ישראל וכל מי שתומך בה": המתקפה החדשה של חכים זייש

כוכב גלאטסראיי ונבחרת מרוקו, שמרבה להתבטא נגד ישראל מתחילת המלחמה, השתמש בסרטון מקבטיה כדי לנגח: "הממשלה שלי תומכת ברצח עם. שחררו את פלסטין"

תיקתקנו, 19.9/ספורט1

חכים זייש תפס צד מאז ה-7 באוקטובר, ולא מפסיק לנגח את ישראל. כוכב נבחרת מרוקו ושחקנה של גלאטסראיי הביע תמיכה בפלסטינים במספר הזדמנויות מאז, ואחרי שזכה באליפות הליגה הטורקית אף חגג עם דגל פלסטין.

אתמול (שישי) הוא לא פספס הזדמנות לנצל את חשבונותיו ברשתות החברתיות לצרכי תעמולה, כשהוא משתמש בסרטון הויראלי מפעולת צה"ל בכפר קבטיה הסמוך לג'נין, בו נראו גופות של מחבלים מושלכות מהגג.

"בואו נבהיר דבר אחד - פאק ישראל, וכל המדינות שתומכות בסוג כזה של התנהגות", כתב זייש בסטורי בצירוף תמונה מהאירוע. לאחר שהפוסט זכה לתגובות רבות, הקשר פרסם פוסט נוסף וכתב: "מה שכתבתי כוון גם לממשלת מרוקו, שתומכת ברצח עם, וגם לכל שאר המדינות שנותנות לזה יד. תתביישו לכם, מספיק כבר! לכל אחיי ואחיותיי במרוקו ובכל העולם - תמשיכו להשמיע את קולכם, אני איתכם. תשוחרר פלסטין!".

זייש הוא כאמור תומך ידוע של הפלסטינים, ומקדם ביקורת ושנאה נגד ישראל ברשתות החברתיות במיוחד בתקופה האחרונה. בין היתר, הוא כתב לאחר כניסת כוחות צה"ל לרפיח: "מהנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשית", וכאמור במקרה אחר חגג אליפות כשהוא עטוף בדגל פלסטין.

בחודש ינואר נראה היה שזייש מאמץ קו אחר ומעביר מסר של שלום, כשנצפה מתחבק עם אברהם גרנט במשחק של נבחרת מרוקו נגד זמביה אותה מדריך המאמן הישראלי, אולם מאז הוא חזר לסורו, וכעת ממשיך כאמור בהסתה.

  • עוד באותו נושא:
  • חכים זייש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully