וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן החמיץ פנדל בדקה ה-90+8, עבד הבקיע במילואי פ.ס.וו

החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-90+1 וגרנאדה מיד ספגה, הוא יכול היה להכריע את המפגש עמוק בתוספת הזמן והחמיץ מ-11 מטר. ענאן חלאילי לא שותף בסן ז'ילואז

קליפ סיכום השבוע, 19.9/ספורט1

בדיוק שבוע אחרי שתאי עבד הבקיע צמד ראשון העונה במדי קבוצת המילואים של פ.סוו איינדהובן, הערב (שישי) שחקן ההתקפה בן ה-20 המשיך לספק את הסחורה כאשר העלה את מאזנו לארבעה שערי ליגה בשבעה משחקים העונה.

עבד פתח בהרכב קבוצת המילואים של פ.ס.וו במשחק החוץ נגד ונלו והבקיע בדקה ה-23 בבעיטה נפלאה. הוא הוחלף בדקה ה-64 וזה הסתיים ב-0:2 לזכות מילואי פ.ס.וו. הישראלי וקבוצתו עם 11 נקודות במאזנם בתום שבעה מחזורים, מרחק חמש נקודות מהמוליכה דן בוש.

חלוץ ישראלי נוסף ששיחק הערב זהו שון וייסמן, שהיה יכול לחגוג שער ראשון העונה בהופעתו השישית במדי גרנאדה מליגת המשנה בספרד, אלא שהוא החמיץ פנדל בדקה ה-90+8. וייסמן רק עלה מהספסל בדקה ה-90+1 כאשר גרנאדה הוליכה 1:2 על מלאגה, אבל שתי דקות חלפו והאורחת השווה. כאמור, עדיין בתוך תוספת הזמן הייתה לגרנאדה הזדמנות גדולה להכריע את המפגש, אבל וייסמן לא הצליח להבקיע - הוא בעט למרכז השער, השוער לא הימר על פינה והדף. המשחק נגמר ב-2:2 וגרנאדה נותרה עם ניצחון אחד בלבד העונה בתום שישה מחזורים.

* בליגה הבלגית, ענאן חלאילי ישב על הספסל ב-0:0 של סן ז'ילואז מול סטנדרד ליאז'. זו הפעם השנייה העונה שהישראלי נותר על הספסל ולא זוכה ליטול חלק, עדיין לא הבקיע או בישל ב-130 דקות בליגה הבלגית. סן ז'ילואז עם 10 נקודות במאזנה אחרי שמונה משחקים, נותרה עם שני ניצחונות בלבד.

* מוחמד אבו פאני מורחק זכר לכרטיס האדום שספג לפני חודש נגד אויפשט ולא שותף בניצחונה של פרנצווארוש 1:3 בחוץ על מ.ט.ק בודפשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully