וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ללא הפסד העונה: טורינו בפסגה, 0:2 לאמפולי בקליארי

המחזור החמישי באיטליה נפתח עם 2:3 של השוורים בוורונה והם בראש הטבלה. גם הקבוצה שבקושי נשארה בליגה לקחה עוד שלוש נקודות וטיפסה למקום הרביעי

תקציר: קליארי - אמפולי 2:0/ספורט1

לפחות זמנית, יש מוליכה חדשה לסרייה A האיטלקית: טורינו ניצחה 2:3 בחוץ את ורונה והיא עם 11 נקודות לאחר חמישה משחקים, מקדימה בנקודה את אודינזה שטרם שיחקה ובנקודה את נאפולי שתתארח המחזור אצל יובנטוס.

השוורים מעדו בחזור הקודם כאשר סיימו בביתם ב-0:0 מאגזב מול לצ'ה, דווקא אחרי תיקו בסן סירו מול מילאן במחזור הפתיחה וניצחונות על אטאלנטה ובוונציה. הערב בוורונה, מול הקבוצה שבביתה הביסה 0:3 את נאפולי במחזור הפתיחה ולאחר מכן חטפה באותו מגרש 3:0 מיובנטוס, היא התקשתה, אבל בסופו של דבר הצליחה לקחת את שלוש הנקודות.

אנטוניו סנבריה העלה את טורינו ליתרון בדקה ה-10, אבל בסך הכל חלפו שתי דקות עד שגריגוריס קסטאנוס איזן ל-1:1. ורונה הסתבכה בדקה ה-21 כאשר פאבל דוידוביץ' ספג כרטיס אדום ישיר על מניעת שער, אבל זה השתלם לו כי סנבריה לא הצליח להבקיע מנקודת הפנדל. מי שכן העלה את טורינו ליתרון עוד לפני ההפסקה היה דובאן ספאטה הקולומביאני בדקה ה-33. צ'ה אדמס הבקיע את שערו השני באיטליה בדקה ה-79 ודניאל מוסקרה רק צימק ל-3:2 בדקה ה-90+3.

סבסטיאנו אספוזיטו, שחקן אמפולי. GettyImages
קבע את תוצאת הסיום. אספוזיטו/GettyImages

עוד קודם לכן, אמפולי שרדה בסרייה A בקושי רב בעונה שעברה, סיימה במקום ה-17 והקדימה בנקודה אחת בלבד את פרוזינונה ששבה לליגת המשנה בזכות 1:2 על רומא בדקה ה-90+3. הערב בפתיחת המחזור החמישי, אמפולי שמרה על מאזן נקי מהפסדים העונה ובזכות ניצחון חוץ על קליארי טיפסה לפחות זמנית למקום הרביעי. זהו גם ניצחון היסטורי עבור אמפולי, שמעולם לא פתחה עונה עם חמישה משחקים ללא הפסד.

אמפולי החלה את העונה עם 0:0 מול מונצה, לאחר מכן ניצחה את רומא באולימפיקו 1:2, סיימה ב-1:1 גם בבולוניה ובמחזור האחרון סחטה 0:0 ביתי מיובנטוס. מול קליארי שטרם ניצחה העונה, היא המשיכה במומנטום האדיר והעלתה את מאזנה לתשע נקודות מ-15 אפשריות, בעוד המארחת נותרה עם שתיים בלבד ובמקום לפני האחרון אחרי תוצאות התיקו הביתיות מול רומא וקומו בשני מחזורי הפתיחה ושלושת ההפסדים הרצופים מאז ללצ'ה, נאפולי וכעת לאמפולי.

לורנצו קולומבו העלה את אמפולי ליתרון בדקה ה-33 וסבסטיאנו אספוזיטו הכפיל א תהיתרון וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-49. אחרי משחק הביע בטורינו באמצע השבוע, אמפולי תארח את פיורנטינה, תתארח שוב באולימפיקו והפעם אצל לאציו ואז תארח את נאפולי - סדרת משחקים שאם תעבור גם אותם בהצלחה, יהיה זה בהחלט סימן לכך שאמפולי הולכת להיות אחת ההפתעות הכי יפות של העונה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
11515 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
9628 משתתפים

במשחק נוסף שייערך הערב: ורונה - טורינו (21:45, ספורט4)

  • עוד באותו נושא:
  • אמפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully