וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה עשוי להיות כשיר, גונדואן: "לא היה לי מה להפסיד"

גווארדיולה הודה שהבלגי ינסה לשוב לאימונים לקראת ארסנל (ראשון, 18:30, ספורט1) ודיבר על איומי השביתה של רודרי: "אין כדורגל בלי שחקנים". הגרמני חשף כיצד חזר מברצלונה למנצ'סטר סיטי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד 1:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי נאבקת בשנתיים האחרונות עם ארסנל על תואר האליפות וכמו שלא הפסידה לה את הצלחת, כך גם במשחקי הבית עדיין לא הפסידה לה. ובכל זאת, בעונה שעברה הייתה זו ארסנל שניצחה במגן הקהילה, לאחר מכן באמירויות במסגרת הליגה ובסיבוב השני במנצ'סטר נפרדו הקבוצות ב-0:0.

ביום ראשון הן ייפגשו בפעם הראשונה העונה כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את ארסנל, אחרי התיקו נגד אינטר בליגת האלופות ופציעתו של קווין דה בראונה שהדאיגה מאוד את הסיטיזנס. היום (שישי) במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אישר פפ גווארדיולה שהבלגי עשוי להיות כשיר - ושבכל מקרה לא מדובר בפציעה חמורה כפי שחששו תחילה.

קווין דה בראונה, קשר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
עשוי לשחק. דה בראונה/GettyImages

"אנחנו קבוצה טובה, אבל גם ארסנל טובה", אמר גווארדיולה לקראת המפגש עם ארטטה והתותחנים, "הם חזקים יותר מעונה לעונה, הסגל שלהם עמוק ואיכותי יותר. כל מה שאגיד לחיוב על ארסנל, יגיבו שם שאני מנסה לשחק להם בראש, אבל אני לא טוב בזה. אני מאוד מעריך את ארטטה ואת הקבוצה שלו. אני מצפה למשחק דומה ל-0:0 בעונה שעברה".

גווארדיולה גם הודה שמדובר ביתרון עבורם שארסנל שיחקה רק אתמול בליגת האלופות נגד אטאלנטה: "זה לטובתנו הפעם, אבל אני יכול להכין רשימה ארוכה על כל הפעמים שזה יצא נגדנו בשמונה השנים האחרונות. יש לי רשימה עצומה להראות".

לאחר מכן אישר כי דה בראונה עשוי לשחק והצהיר שגם פיל פודן כשיר ל-90 דקות ועשוי לפתוח: "פיל שיחק 45 דקות במשחק הקודם והיה טוב. כל שחקן זקוק לפעמים למנוחה וכמובן שאנחנו זקוקים לו, הוא היה השחקן הכי טוב בפרמיירליג. אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה אני שמח מכך שהוא חוזר. לגבי קווין, הוא מרגיש טוב יותר מיום ליום, אבל הוא עוד לא שם לגמרי. מחר הוא ינסה להתאמן ואנחנו נראה. אם הוא ישחק? יכול מאוד להיות".

לסיום גם התייחס המנג'ר לאיומי השביתה של רודרי וכוכבי כדורגל נוספים בעולם לאור מספר המשחקים שרק הולך ועולה מעונה לעונה: "אם משהו ישתנה, זה יגיע מהשחקנים. העסק יכול להתנהל בלי מאמנים, בלי מנהלים מקצועיים, בלי התקשורת, אפילו בלי בעלים. אבל בלי בשחקנים? אי אפשר יהיה לשחק".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
אילקאי גונדואן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"לא היה לי מה להפסיד". גונדואן/GettyImages

במסיבת העיתונאים נכח גם אילקאי גונדואן, שסיפר על החזרה הקיץ מברצלונה: "לא ציפיתי שזה יקרה. אבל שוחחתי עם פפ גווארדיולה מספר פעמים לאורך התקופה שלי בברצלונה וכשהרעיון עלה הוא אמר לי שמבחינתו הוא היה סוגר את זה מחר. דיברתי איתו כשהרגשתי שזה יהיה מדהים לחזור ושאלתי אותו אם הוא מדמיין את החזרה שלי. רציתי לחזור ולא היה לי מה להפסיד, אז התקשרתי אליו. זו הייתה הגשמת חלום לשחק עבור ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully