וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד חתם על חוזה מקסימום חדש בפילדלפיה: "אנחנו רק מתחילים"

עודכן לאחרונה: 20.9.2024 / 15:29

הקיץ המצוין של דריל מורי נמשך. כוכב הסיקסרס האריך את החוזה העצום שלו, עם תוספת של 193 מיליון דולר לשלוש שנים: "מגיע לקהל הזה אליפות"

תיקתקנו, 19.9/ספורט1

אחרי ההדחה המאכזבת מהפלייאוף אשתקד נדמה היה שפילדלפיה עומדת בפני צומת דרכים. אלא שהעתיד, כך נראה, ורוד: לאחר קיץ נהדר בו צירף דריל מורי את פול ג'ורג', קיילב מרטין, אנדרה דראמונד, רג'י ג'קסון וגרשון יאבוסלה, והאריך את חוזהו של טייריס מקסי, הגיע היום (שישי) המהלך החשוב מכולם: חוזה חדש לג'ואל אמביד.

הסנטר שסייע לנבחרת ארצות הברית לזכות במדליית זהב אולימפית חתם לשלוש שנים נוספות תמורת 193 מיליון דולר (הארכת החוזה מצטרפת לחוזה הנוכחי שלו, כך שהוא חתום עד 2029, בסכום כולל של 299 מיליון דולר). "פילדלפיה היא הבית", הצהיר. "אני רוצה להיות כאן למשך שארית הקריירה שלי. אני אוהב את הקהילה וכל מה שאני ומשפחתי קיבלתי. יש עוד הרבה עבודה לעשות. מגיע לכם אליפות, ואנחנו רק מתחילים".

שחקן פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד. Tim Nwachukwu, GettyImages
לא הולך לשום מקום. אמביד/GettyImages, Tim Nwachukwu

אמביד (30, 2.13 מ'), שנבחר שלישי בדראפט 2014 ואז החמיץ את שנותיו הראשונות בליגה בשל פציעה, העמיד אשתקד ממוצעים מדהימים של 34.7 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים למשחק - אך שוב נפצע ושותף ב-39 משחקים בלבד, לצד עוד אכזבה בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully