וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבוד להיות כאן": מכבי ת"א נרגשת לקראת טורניר ינאקופולוס

20.9.2024 / 13:46

קטש ינסה לנצח שוב את פנאתינייקוס, דיברתולומאו: "מצפים לטורניר ולעונה החדשה". בעלי פאו: "יש לנו שנים של מערכת יחסים עם מכבי"

צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס 75:88 במשחק הכנה/ספורט1

ארבעה ימים לאחר המפגש הקודם איתה, תתעמת הערב (שישי, 18:30) פעם נוספת מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס - הפעם למשחק סגור לקהל במתחם האימונים של היוונים. עוד קודם לכן, השתתפו המאמן עודד קטש והקפטן ג'ון דיברתולומאו במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת טורניר הראווה היוקרתי על שם פאבלוס ינאקופולוס, שייערך בשבת בפנאתינייקו - איצטדיון שיש העתיק בבירה היוונית.

"הטורניר הזה הפך למסורת עבור מכבי תל אביב ולמועדון שלנו חשוב הקשר הזה עם פנאתינייקוס", הבהיר קטש במסיבת העיתונאים. "כבוד להיות כאן. אני רוצה לאחל לכל השחקנים שסביבי ולשחקנים להישאר בריאים. תהיה עונה מאתגרת עבור כולנו".

"אני רוצה להודות על ההזמנה, זהו כבוד גדול עבורנו לקחת חלק בטורניר. זה הפך לעוגן בלוח השנה של מכבי בשנים האחרונות", הסכים דיברתולומיאו. "היינו פה כבר כמה פעמים ותמיד יש כאן אווירה מדהימה ורמה גבוהה. אנחנו מצפים לטורניר ולעונה החדשה ומאחלים בהצלחה ושנה בריאה לכל הקבוצות".

שחקני מכבי תל אביב עם המאמן עודד קטש. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב עם המאמן עודד קטש/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
6524 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
5436 משתתפים

בעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס, שהתעמת עם הצהובים במהלך סדרת ההצלבה הזכורה אשתקד, נשמע הפעם מפויס הרבה יותר ואמר: "אני מוקף בחברים. יש לנו שנים של מערכת יחסים עם מכבי, נלחמנו לטובת הכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully