וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחים לסמל" גייס למעלה מ-635 אלף שקל לאריזות מזון לנזקקים

הארגון, ביחד עם קרן מכבי, ממשיך במסורת שהחלה מאז 2012 - והפעם מקדיש את מבצע התרומות ל-147 האוהדים הצהובים שנפלו או נרצחו החל מהשבת השחורה

הפועל ירושלים קופחה נגד מכבי תל אביב: הפנדל של רוי רביבו והרחקת אלוז' יאו/ספורט1

ארגון אוהדי מכבי תל אביב "אחים לסמל", בצירוף קרן מכבי, גייסו למעלה מ-635 אלף שקל בקמפיין התרומות המסורתי לאריזות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה.

"147 אוהדים צהובים נפלו או נרצחו החל מהשבת השחורה, 147 גרונות שכבר לא יצעקו ביציע, שכבר לא ילבשו את חולצת המזל ולא יקפצו אחרי גול או סל מכריע", נכתב בעמוד הפרויקט. "147 אוהדים צהובים שנמצאים איתנו יום-יום שעה-שעה בפרויקט הנצחה מיוחד בעמותה. את פרויקט אריזות המזון של עמותת אחים לסמל וקרן מכבי תל-אביב המתקיים ברציפות פעמיים בשנה מאז 2012 אין אוהד מכבי שלא מכיר.

"כל הפרויקט החל משלב גיוס הכסף, דרך רכישת סל מוצרים גדול ומגוון , אריזתו באירוע קהילתי ועד הגעת חבילות המזון לאלה הזקוקים להם, מבוצע כולו ע"י בהתנדבות מלאה מתנדבי העמותה".

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
הרוטציה בינו ובין זהבי תימשך העונה. תורג'מן/אריאל שלום

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
7444 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
6198 משתתפים

בעמוד הגיוס הוסיפו כתבו: "לקראת ראש השנה הזה, שיחול מספר ימים לפני ציון יום שנה לשבת השחורה, נמשיך במסורת של אריזות המזון לנזקקים ונשלב אותו בהנצחת האוהדים הצהובים שנפלו או נרצחו מאז השביעי באוקטובר ובתפילה לחזרת החטופים לביתם. 2,400 אריזות מזון, זה היעד שלנו! 2,250 חבילות מזון שיגיעו למפתן דלתם של אלה הזקוקים להם מכל, ללא קשר לקבוצה אותה הם אוהדים, היכן הם גרים או מה הם חושבים. לא משאירים שולחן חג ריק, הדרך לאריזת 2,400 אריזות מזון מתחילה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully