וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי חיפה ניסתה לצרף את רובין קוואיסון - וסורבה

ביוון טוענים ששחקן ההתקפה שכבש 14 שערים בנבחרת שבדיה חשש מהמצב הבטחוני, וירוויח 700 אלף יורו לעונה באריס סלוניקי

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

מכבי חיפה נעלה את חלון הקיץ בלי שהצליחה להנחית חלוץ חלופי במקום פרנזי פיירו. אמש (חמישי) דווח כי דייגו ולנסיה מסלרניטנה סירב להצעה הירוקה, כשם שעשה קייס גאנם, וביוון חושפים היום שם נוסף שהיה על הכוונת של סגנית האלופה הישראלית - אך לא הגיע.

מדובר ברובין קוואיסון, חלוץ נבחרת שבדיה, שסיים לאחרונה את חוזהו באל-איתיפאק הסעודית והפך שחקן חופשי. הירוקים ניסו לשכנעו את השחקן להגיע ארצה, אך זה סירב - בין היתר בשל המצב הבטחוני בישראל, ומשום שהעדיף קבוצה אירופית. על כן, יחתום היום קוואיסון באופן רשמי באריס סלוניקי, שם הוא אמור להרוויח 700 אלף יורו לעונה.

אם היה מסכים להצעה הירוקה, היתה מצליחה חיפה להנחית שחקן התקפה מוכח, בעל רזומה מרשים למדי. קוואיסון, שיכול לשחק בכל תפקידי ההתקפה, נרכש על ידי פאלרמו ב-2 מיליון יורו בקיץ 2014 ולאחר מכן נמכר למיינץ תמורת 2.5 מיליון יורו, בשורותיה כבש 31 שערי ליגה ב-123 הופעות. מ-2021 ועד החודשים האחרונים שיחק בסעודיה. בנבחרת שבדיה יש לו 14 שערים ב-52 משחקים.

רובין קוואיסון שחקן נבחרת שבדיה. David Lidstrom, GettyImages
שם גדול. קוואיסון/GettyImages, David Lidstrom

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
2794 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
2318 משתתפים

כזכור, ביום רביעי טען גם אולה סטאר מרוזנברג שסירב להצעה הירוקה. "אני לא אייצג מדינה שמנציחה חוסר ביטחון ורוע עם רצח של חפים מפשע", אמר. "שום סכום כסף לא יכול לקנות את הערכים שלי. אני מעדיף את האנושיות על פני כסף מגואל בדם. גם אם אקבל מיליונים, זה לא יעשה אותי מאושר יותר. אני בטוח בערכים שלי ושמח שאני חושב שזה דבר שגוי. לא רוצה כסף כזה בחשבון שלי. יש שם אנשים שלא יכולים לחיות בבטחה בבית שלהם, זה די מופרע. לא בא בחשבון שאייצג מדינה שנוהגת כך".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully