וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ממשיכה לחפש מחליף למייקון, דיברתולומיאו ייעדר הערב

עודכן לאחרונה: 20.9.2024 / 11:27

הצהובים יפגשו בפעם השנייה תוך שבוע את פאו (18:30), כשהקפטן ששב לאימונים מתקרב לחזרה אך עדיין לא ישחק. נמשכים המאמצים להבאת מחליף לשחקן ששוחרר "עד לפתיחת העונה ביורוליג"

צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס 75:88 במשחק הכנה/ספורט1

מכבי תל אביב תמשיך הערב (שישי) בהכנה שלה לעונת 2024/25 כשתפגוש את פנאתינייקוס למשחק סגור לקהל במתחם האימונים של היוונים. שתי הקבוצות נפגשו רק לפני ארבעה ימים כשהקבוצה של עודד קטש הרשימה וגברה על אלופת אירופה 75:88.

המשחק יהיה הראשון מבין שניים של הצהובים בסוף השבוע, כשביום שבת הם יפגשו את אנאדולו אפס (19:00) במסגרת טורניר ינאקופולוס, כשהמשחק ייערך באצטדיון השיש העתיק וכל 35 אלף המקומות באצטדיון הפתוח צפויים להיות מלאים במהלך הטורניר. לאחר המשחק נגד הטורקים תחזור מכבי תל אביב ארצה, וביום שלישי תפתח את הופעותיה ברבע גמר גביע ווינר בחדרה נגד עירוני קרית אתא.

מי שלא ישחק עם הצהובים במשחק הערב, וככל הנראה גם בשבת, הוא הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שבימים האחרונים שב לאימונים באופן הדרגתי, ובמכבי מקווים כי יהיה כשיר למשחק כבר בתקופה הקרובה. מנגד, ג'יילן הורד שחזר לפעילות השבוע, יקבל יותר דקות על מנת להכניסו לעניינים.

ג'יילן הורד, מכבי תל אביב. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
יקבל יותר דקות. הורד/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
1145 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
958 משתתפים

בצד המקצועי ממשיכים במכבי לחפש גארד במקומו של דריל מייקון ג'וניור ששוחרר. במועדון יודעים שהקו האחורי שכולל נכון לעכשיו את דיברתולומיאו המחלים מפציעה, תמיר בלאט, עומר מאייר, רוקאס יוקובייטיס וג'ורדן לויד, הוא עדיין דליל ומחפשים אחר קומבו גארד. "אנחנו צריכים עוד שחקן שייתן לנו עומק ואיכות בקו האחורי", הודו במכבי, "מקווים לסגור את זה עד לפתיחת העונה ביורוליג".

הצהובים יפתחו את עונת המשחקים שלהם באירופה ב-3 באוקטובר, ערב חג שני של ראש השנה, נגד וילרבאן בבלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully