וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצת: ההישג ההיסטורי המדהים של כוכב הבייסבול היפני

שוהי אוטאני, המגה כוכב של לוס אנג'לס דודג'רס, רשם משחק עצום של שלושה הומראנס ושתי גניבות בסיסים, והפך לשחקן הראשון אי פעם שמגיע למספר 50 בשתי הקטגוריות בעונה אחת

שוהי אוטאני עשה את זה - ובגדול. המגה כוכב היפני של לוס אנג'לס דודג'רס היה אחראי הלילה להישג שאיש ב-MLB לא עשה מלפניו, כשרשם 50 הומראנס ו-50 גניבות בסיסים בעונה אחת. זה קרה לאחר משחק מפלצתי בניצחון 4:20 של הדודג'רס במיאמי, ובאופן סמלי אוטאני, שחתם בקבוצה העונה לאחר ששיחק בלוס אנג'לס איינג'לס, הבטיח רשמית את הופעת הפלייאוף הראשונה שלו. הוא גם הפך לראשון אי פעם שמגיע לשלושה הומרים ושתי גניבות באותו משחק.

אוטאני בן ה-30 חתם בדודג'רס בסיום העונה שעברה, לאחר שש עונות באיינג'לס וזכייה שניה בתואר ה-MVP. החוזה שלו עומד על 700 מיליון דולר לעשר שנים, ולפחות על פי העונה הראשונה הוא בהחלט מצדיק כל סנט. בנוסף להיותו חובט מדהים הוא גם פיצ'ר מצוין, אבל פציעת מרפק גרמה לו לעבור ניתוח טומי ג'ון ולא להגיש השנה. בסך הכול אפשר להגיד שהוא הסתדר איתה.

במרץ 2024, זמן קצר לאחר שחתם בדודג'רס, התברר כי איפיי מיזוהארה, המתורגמן של אוטאני ואיש הסוד שלו, נחקר בשל העברת 4.5 מיליון דולר מכספו של השחקן והודה כי זה קרה כדי לסגור חובות הימורים. הוא אמר כי ביקש מאוטאני, שהעביר את הכספים לסוכן ההימורים. זה לא היה נכון ומיזוהארה פוטר. אוטאני אמר שלא היה מודע לחוב.

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully