וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א יודעת: "תלויים באופן מוגזם בסתיו טוריאל"

20.9.2024 / 8:14

במועדון מבינים שהדרך ארוכה אחרי הניצחון הדרמטי: "ב-3:2 לנוף הגליל ראינו שחור בעיניים, היה לחץ לא נורמלי אם לא היינו חוזרים"

תיקתקנו, 19.9/ספורט1

לאחר הניצחון 3:4 על נוף הגליל, בהפועל תל אביב היו מרוצים מהנקודות אך הרבה פחות מהיכולת. "משחק חמישי ברציפות שאנחנו מובילים 0:1 והיריבה חוזרת, אנחנו ממשיכים להיות רכים ותלויים באופן מוגזם בסתיו טוריאל , זה לא יספיק", אמרו במועדון.

גם המאמן מסאי דגו ביטא בסיום את חוסר שביעות הרצון שלו מהיכולת, אך לפחות ברמת האופי החמיא לשחקניו על המהפך והנקודות תחת לחץ גדול. אחד השחקנים סיפר: "ב-3:2 לנוף הגליל ראינו שחור בעיניים, מזל שחזרנו וניצחנו אחרת היה נוצר לחץ לא נורמלי".

דגו ינסה למצוא פתרונות לבעיות בהגנה וברכות של הקבוצה מתחילת העונה. גם אם המאמן היה רוצה לעבור לשחק עם שלושהבלמים, כרגע עם פציעת ישראלוב אין מספיק שחקני הגנה בסגל המתאימים לשיטה. המאמן היה רוצה לצרף קשר אחורי חופשי אך בשלב זה הסיכויים שזה יקרה נמוכים.

סתיו טוריאל, שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
מעל כולם. טוריאל/מאור אלקסלסי

נקודת האור במשחק היה כאמור טוריאל, אחד השחקנים הכי איכותיים בכדורגל הישראלי היום, שמחזיק את הקבוצה בעניינים בזמן שיותר מדי מחבריו לא עומדים בלחץ. ביכולת הזאת של טוריאל יהיו עליו הצעות אטרקטיביות מאוד בינואר והבעלים החדש אדמונד ספרא יעמוד במבחן לא פשוט.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

ביום רביעי תפגוש הפועל תל אביב שוב את נוף הגליל בגמר גביע הטוטו ללאומית. כעבור חמישה ימים תארח את הפועל כפר שלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully