וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל נגיעה - התקף לב": טר סטגן "חסר האחריות" סופג אש

בקטלוניה קוטלים את השוער שטעות שלו הובילה להרחקה: "מסירה רעילה", ומודאגים: "הקללה חזרה". הוא מצידו מתגונן: "מסוג הדברים שקורים בכדורגל, הייתה אי הבנה". אילניקנה חגג שער היסטורי: "ניצחנו בצדק"

תיקתקנו, 19.9/ספורט1

אחרי חמישה ניצחונות בחמישה משחקים בליגה הספרדית, ברצלונה נחתה הערב (חמישי) חזרה למציאות. ההפסד 2:1 למונאקו במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, העיר חלק מהשדים של הקטלאנים על הבמה הגדולה של אירופה. "הטרגדיה של בארסה חזרה על עצמה", ציינו ב"ספורט" הקטלאני כשהם מציינים שגם המשחק האחרון של הקבוצה בצ'מפיונס הסתיים עם 10 שחקנים.

הפעם על תקן המורחק התורן היה אריק גרסיה, שהותיר את החבורה של האנזי פליק ב-10 שחקנים בשלב מוקדם, לא מעט בגלל טעות של מארק אנדרה טר סטגן, שספג את מרבית האש בתקשורת הספרדית.

ב"מונדו דפורטיבו" הפנו אצבע מאשימה כלפי טר סטגן, והגדירו את המשחק שלו "חסר אחריות". "מסירה רעילה שלו לאריק גרסיה הכריעה את המשחק, ולאחר מכן הוא לא זז כשמונאקו כבשה. כל נגיעה שלו גרמה להתקף לב".

גם ב"ספורט" הקטלאני לא חסכו ביקורת מהשוער הגרמני, וציינו: "לא חשוב אם הוא או גרסיה אשמים בהרחקה, מה שברור זה שהוא לקח סיכון גדול מדי עם המסירה הזו, ולאחר מכן היה חסר השפעה".

שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן. Eric Alonso, GettyImages
לא בעניינים. טר סטגן/GettyImages, Eric Alonso

"היה חוסר הבנה ביני לבין אריק", הסביר טר סטגן בסיום. "אני מרגיש רק בשבילו. היה קשה לשחק עם 10 שחקנים במשך 80 דקות, אבל אלו דברים שיכולים לקרות בכדורגל".

פליק סיכם אחרי הפסדו הראשון בברצלונה: "אנחנו צריכים לקבל את זה שהפסדנו, אבל אני בטוח שנהיה קבוצה הרבה יותר חזקה כשהפצועים יחזרו. את לאמין ימאל החלפתי כי הוא ניסה ככל שביכולתו, אבל התקשה מאוד היום ורציתי לשמור עליו לקראת המשחק הבא (ויאריאל ביום ראשון). ההרחקה שינתה את כל התוכנית שלנו כבר אחרי עשר דקות ואלו דברים שיכולים לקרות, אנחנו מספיק חזקים כדי להתאושש מזה - זה בטוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ז'ורז' אילניקנה, שחקן מונאקו. GettyImages
עשה היסטוריה. אילניקנה/GettyImages

מנגד, במונאקו חגגו עם ז'ורז' אילניקנה בן ה-18, שעשה היסטוריה. בגיל 18 ו-34 ימים, החלוץ הפך לכובש הצעיר בתולדות מונאקו בליגת האלופות, ושבר את השיא של קיליאן אמבפה שכבש בגיל 18 ו-63 ימים.

"אני מאושר וגאה בקבוצה. הצגנו יכולת נהדרת וניצחנו בצדק. אני בטוח שנוכל להגיע מאוד רחוק העונה אם נמשיך לכבוד יחד. היה ערב מושלם מבחינתי, אין מה לומר. אעשה הכל כדי לכבוש מול כל קבוצה", סיכם אילניקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully