וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "אחת ההצלות הגדולות אי פעם": ראיה השוער הטוב בעולם?

שוער ארסנל רשם הצלה כפולה מרהיבה מול אטאלנטה, שממשיכה תקופה אישית נפלאה. הפרשנים התמוגגו: "שובר שיאים מדי שבוע"

תיקתקנו, 19.9/ספורט1

בשקט בשקט, דויד ראיה ממשיך לבסס את עצמו כאחד הסיפורים הכי מפתיעים ומרעננים בכדורגל העולמי. השוער הקטלאני שהיה אלמוני יחסית עד לפני שנתיים, מביא את עצמו לשיאים חדשים העונה - ואמש (חמישי) הוא רשם עוד רגע לפנתיאון.

בדקה ה-51 קיבלה אטאלנטה פנדל, ומתאו רטגי ניגש לבעוט אותו. ראיה, שעשה לעצמו שם של מומחה פנדלים בתקופה האחרונה, הדף את הבעיטה הראשונה, ועצר בזינוק מדהים גם את נגיחת הריבאונד של רטגי, בדרך למה שהוגדר מהר מאוד ברשתות החברתיות כ"אחת ההצלות הגדולות אי פעם".

ראיה עומד על 50% אחוזי הצלחה (!) בשמונת הפנדלים האחרונים שנפסקו נגד ארסנל, ועצר ארבעה מהם, אבל עבור רבים ההצלה הכפולה אתמול הייתה אפילו מרשימה יותר מהצלה כפולה שרשם במשחק ליגה לפני שבועיים נגד אסטון וילה, שגם היא זיכתה אותו במחמאות יוצאות דופן.

"שוער מטורף", כתב עליו פבריציו רומאנו, וכתב ה"טלגרף" סם דין ציין: "בקצב הזה, דויד ראיה עומד לסיים את העונה עם מקבץ ההצלות הכי אדיר שאי פעם נראה. הוא שובר שיאים מדי שבוע".

זו ההצלה של ראיה מול אסטון וילה

ב-BBC ציינו ש"ידברו על ההצלה הזו שנים", ושחקן העבר רובי סבאג' כתב: "אני חייב לומר שזו אחת ההצלות הכי גדולות שראיתי. ההצלה השנייה - זה בלתי ייאמן. איך הוא קם כל כך מהר? וואו!".

בחלק מהאתרים וגם ברשתות החברתיות אף העלו את התהייה הבלתי נמנעת: לאור היכולת שהוא מציג לאחרונה, האם דויד ראיה הוא השוער הטוב בעולם כרגע?

נראה שהמשך יבוא בסוגיה הזו.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully