וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד מחככים ידיים בהנאה: "וירץ צלח את המבחן הראשון"

הכוכב הצעיר של לברקוזן נראה נפלא עם צמד במשחקו הראשון באלופות, במדריד כבר מפנטזים, צ'אבי אלונסו יודע: עוד לא ראיתם כלום

תיקתקנו, 19.9/ספורט1

פלוריאן וירץ חיכה 157 משחקים לרגע הזה, ואתמול (חמישי) הוא הגיע. הכוכב בן ה-21 של לברקוזן עלה לראשונה בקריירה למשחק בליגת האלופות, ונראה בדיוק כפי שציפו ממנו. עם צמד נפלא בניצחון 0:4 על פיינורד בחוץ, וירץ הותיר חותם ראשון במפעל הבכיר של היבשת, ונתן טעם של עוד על רקע העניין ההולך וגובר מצד ריאל מדריד.

עוד לפני המשחק פורסם אתמול ב"בילד" הגרמני שהבלאנקוס נחשבים לפייבוריטים להחתים את וירץ בקיץ הבא, במה שעשוי להיות מהלך שובר שוויון נוסף של הקבוצה ממדריד, שממילא כבר משופעת בכוכבים. כצפוי, גם במדריד עקבו מקרוב אחרי היכולת של וירץ אתמול ובתקשורת המקומית ציינו ש"הוא עבר את המבחן הראשון של ריאל בהצלחה".

"ממש חיכיתי למשחק הזה בימים האחרונים", סיפר וירץ, שהפך לגרמני הראשון שכובש שני שערים במשחקו הראשון בליגת האלופות. "מבחינתי לשחק בבמה הזו בגיל 21, זה דבר נהדר. לא ציפיתי לכבוש שני שערים במחצית הראשונה, אבל הגעתי למצבים, ופשוט ניצלתי אותם".

פלוריאן וירץ, באייר לברקוזן. Pim Waslander, GettyImages
הצצה לעתיד. וירץ/GettyImages, Pim Waslander

מאמן לברקוזן צ'אבי אלונסו צופה לוירץ עתיד מזהיר במפעל. "אני מאושר עבורו, כי זה לא רגיל להיראות כל כך טוב במשחק הראשון שלך בליגת האלופות. מצד שני, אני יודע שמבחינתו זו רק ההתחלה. הוא עוד יוכיח לכולם כמה הוא טוב", אמר, וגרניט ג'אקה הוסיף: "מגיע לו, כי הוא עובד קשה מאוד בכל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully