וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה ביקרו, בטורקיה עקצו: "הערב שלנו מול השוער הישראלי"

עומרי גלזר ספג משני השחקנים הטורקים של בנפיקה וחטף ביקורת: "צילם את השער". מילסון שכבש סחט מחמאות: "הדליק את המשחק"

תיקתקנו, 19.9/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד קיוותה לפתוח ברגל ימין את ליגת האלופות, אחרי שעלתה בקושי רב משלב המוקדמות. אבל חצי שעה חלשה מאוד הערב (חמישי) מול בנפיקה ליסבון, עלתה לאלופת סרביה בהפסד 2:1 במרקאנה, והיא נותרה ללא ניצחון במפעל הבכיר של אירופה מאז אוקטובר 2019.

עומרי גלזר שחזר לאחרונה מפציעה, לא היה במיטבו וספג שני שערים משחקניה הטורקים של בנפיקה, קרם אטטורקוגלו (9) ואורקון קוקצו' (29), מה שגרם לתקשורת הטורקית לצאת מגדרה, ולציין את המאורע המיוחד. "ערב טורקי מול השוער הישראלי", כתבו ב"מילייט", וב"הורייט" התגאו בכך ש"אקטורקוגלו וקוקצ'ו עשו היסטוריה מול השוער הישראלי של הכוכב האדום", כשהפכו לצמד הטורקי הראשון שכובש במשחק של קבוצה שאינה טורקית בליגת האלופות.

בסרביה ביקרו את גלזר, שלא היה מפוקס במיוחד במחצית הראשונה וגם ספג בקלות רבה את השער השני מבעיטה חופשית של קוקצ'ו. "גלזר עמד בפינה ולא זז", כתבו באחד האתרים בסרביה, ובשני ציינו שהוא "צילם את השער של קוקצ'ו".

מילסון, הכוכב האדום, חוגג עם שריף אנדאי. רויטרס
יופי של שער. מילסון/רויטרס

מנגד, פליסיו מילסון שעלה מהספסל להופעת בכורה בליגת האלופות, כבש בדקה ה-86 את השער המצמק וסחט מחמאות. "מילסון נתן לכוכב האדום זריקת אנרגיה מהספסל, הוא הצית את המשחק מחדש", כתבו בסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully