וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלאסיקו הבלתי נשכח של בלינגהאם: "הרגיש כמו הברנבאו"

האנגלי נזכר בצמד הדרמטי במפגש הראשון עם ברצלונה, בו הפנים את הסוד מאחורי ההצלחה של ריאל: "נקלענו לפיגור, וכולם נראו רגועים"

תיקתקנו, 19.9/ספורט1

ג'וד בלינגהאם כבר הספיק למצב את עצמו ככוכב על בריאל מדריד, לא רק בזכות המספרים המרשימים והיכולת המופלאה, אלא גם - ואולי בעיקר - בזכות התפוקה שלו במשחקים נגד ברצלונה.

הקשר האנגלי הספיק לנצח את היריבה המושבעת של הבלאנקוס פעמיים בתוספת הזמן, ואת הפעם הראשונה, בקלאסיקו הראשון שלו באוקטובר אשתקד, הוא לא יכול לשכוח.

"כשהכדור נכנס לרשת, הרגשתי שכל האוויר יצא מהאצטדיון", נזכר בלינגהאם בריאיון על המשחק ההוא בקאמפ נואו, בו כבש צמד והפך במו רגליו פיגור 1:0 לניצחון 1:2. "האצטדיון השתתק, ולא שמעו כלום חוץ מכמה אוהדים ביציע של ריאל, שגרמו לאצטדיון להישמע כמו הברנבאו. הם חגגו, ומסביב הייתה דממה. ידעתי שזה היום הגדול שלי, שזה נועד להיות היום שלי".

ג'וד בלינגהאם שחקן ריאל מדריד כובש מול ברצלונה. רויטרס
משחק בלתי נשכח. בלינגהאם בקלאסיקו ההוא/רויטרס

בלינגהאם זוכר היטב את הרגע בו הבין מה מייחד את ריאל מדריד ואת המנטליות המיוחדת שלה, זו שמסייעת לה לחזור מפיגור פעמים רבות, ולהראות ווינריות יוצאת דופן.

"בארסה כבשה את השער הראשון במשחק, וכל מה שחשבתי זה כמה מביך המשחק הזה עלול להיות. אבל אז הסתכלתי על חבריי לקבוצה, וראיתי אותם רגועים לחלוטין, כאילו הם יודעים משהו שאנחנו עוד לא יודע. זה הרגע בו המשחק השתנה", אמר הקשר.

הדברים של בלינגהאם מגיעים לקראת הקלאסיקו הקרוב, ביום שישי הבא במדריד. ברצלונה תגיע למשחק מראשות הטבלה, אחרי שהספיקה לצבור בינתיים 15 נקודות מ-15 אפשריות, בעוד ריאל מדורגת שלישית עם 11 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully