וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק קייס גאנם: "דייגו ולנסיה סירב לעבור למכבי חיפה"

באיטליה טוענים: סלרניטנה נתנה לחלוץ הצ'יליאני אור ירוק למעבר בהשאלה, אך הוא דחה את ההצעה ועשוי לעבור לאיחוד האמירויות

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

מכבי חיפה אומנם סיימה את חלון ההעברות של קיץ 2024 כקבוצה שהוציאה בו את הסכומים הכי גבוהים בליגת העל, אבל בכל מה שקשור להנחתת חלוץ במקומו של פרנזי פיירו כל הניסיונות עלו בתוהו.

מלבד קייס גאנם שסירב לעבור לסגנית האלופה מבני ריינה, חלוץ נוסף שסירב - אם להסתמך על פי התקשורת האיטלקית - הוא דייגו ולנסיה. בארץ המגף דווח היום (חמישי) כי החלוץ הצ'יליאני בן ה-24 קיבל מסלרניטנה מליגת המשנה אור ירוק לעבור לישראל, אבל דחה את ההצעה לאחר שהתלבט במשך זמן מה.

סלרניטנה אף ניסתה ללחוץ עליו להסכים למעבר בהשאלה, אולם הוא בחר להישאר בקבוצה לעת עתה למרות שהוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן. בשלב זה, היעד האפשרי מבחינתו הוא איחוד האמירווית, שם חלון ההעברות פתוח עד ה-1 באוקטובר.

דייגו ולנסיה שחקן סלרניטנה. Francesco Pecoraro, GettyImages
לא רצה לעבור בדקה ה-90 של החלון. דייגו ולנסיה/GettyImages, Francesco Pecoraro

ולנסיה זכה בארבע אליפויות עם אוניברסידד קתוליקה במולדתו וב-2021 היה בשיאו עם 14 שערי ליגה ו-17 בכל המסגרות. סלרניטנה רכשה אותו בסכום של 2.5 מיליון יורו בקיץ 2022 והחתימה אותו לארבע שנים, אבל אחרי עונה אחת לא טובה בסרייה A (ללא שערים ב-12 הופעות כמחליף) הוא נשלח להשאלה באטרומיטוס היוונית וגם שם לא התעלה (שני שערים ב-29 משחקים).

ולנסיה שיחק בכל הנבחרות הצעירות של צ'ילה והגיע גם לנבחרת הבוגרת, בה רשם תשע הופעות וטרם כבש. הוא לא היה חלק מהנבחרת מאז נובמבר 2022.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully