וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס הפועל באר שבע, קרית שמונה ובני סכנין פרש בגיל 33

נייג'ל האסלביינק, שבשיאו בישראל חתם בבירת הנגב תמורת 1.5 מיליון יורו ובסופו של דבר שוחרר בחינם, הודיע: "הגיע הזמן לעצור אחרי מסע מדהים"

תיקתקנו, 19.9/ספורט1

נייג'ל האסלביינק הודיע היום (חמישי) על פרישה מכדורגל בגיל 33 בלבד. שחקן ההתקפה שבארץ היה בעירוני קרית שמונה, הפועל באר שבע ובני סכנין - אותה עזב רק בקיץ 2021 - החליט לתלות את הנעליים אחרי תקופה שבה שיחק בליגה השלישית בהולנד ולא הצליח לחזור לכדורגל מקצועני.

"הגיע הזמן שלי לחלוק את זה איתכם. אחרי 27 שנים ככדורגלן, מהן 13 ככדורגלן מקצועני, הגיע הזמן שלי להיפרד. הפסקתי לשחק כדורגל מקצועי בתקופה האחרונה וכעת הגיע הזמן לעצור. הקדשתי את חיי למשחק ואני עוזב אחרי שנים של אהבה והנאה. עולם הכדורגל לימד אותי הרבה, הכרתי אנשים שונים, תרבויות, מדינות ובעיקר הכרתי חברים וחוויתי רגעים בלתי נשכחים. אני רוצה להודות לכל המועדונים, המדינות, המאמנים, השחקנים והאוהדים בעיקר על כל התמיכה בקריירה שלמדתי ממנה המון. היה מסע מדהים!".

האסלביינק, יליד אמסטרדם, הוא אחיינו של כדורגלן העבר ג'ימי פלויד האסלביינק ובן דודו של חלאופילו פלייטר ששיחק גם כן בישראל. נייג'ל האסלביינק כאמור ייצג את נבחרת סורינאם ולישראל הגיע אחרי שהחל את הקריירה בפ.ס.וו איינדהובן וממנה המשיך לגו אהד איגלס, המילטון, סנט מירן וסט. ג'ונסון הסקוטיות. הוא גם שיחק בווריה היוונית ובאקסלסיור ההולנדית לפני שהגיע לעירוני קרית שמונה, במדיה בלט ונרכש על ידי הפועל באר שבע תמורת מיליון יורו וחצי, אולם שוחרר ללא תמורה באפריל 2020. כעבור חצי שנה בלי קבוצה חתם בבני סכנין ועזב בסיום העונה, משם המשיך לאמסטרדם מהליגה השלישית ולא שיחק יותר. בליגת העל הבקיע בסך הכל 20 שערים ב-113 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully