וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט העבר חשף: לא הרחקתי את ליאו מסי, בתמורה לחולצה שלו

הצ'יליאני קרלוס צ'אנדיה סיפר: "לא שלפתי לו צהוב שני על נגיעת יד כי זה היה מונע ממנו לשחק בגמר. הוא הביא לי את החולצה"

תקציר: קולומביה - ארגנטינה 1:2/ספורט1

סיפורים יוצאי דופן על ליאו מסי יוצאים לאור בתדירות גבוהה למדי, אבל אנקדוטה מפתיעה כמו זו שסיפר שופט עבר השבוע, ספק אם שמעתם. קרלוס צ'אנדיה הצ'יליאני גילה שהוא נמנע מלהרחיק את הכוכב הארגנטינאי ממשחק כדי לקבל בתמורה את החולצה שלו.

זה קרה בקופה אמריקה 2007 בוונצואלה, כשמסי הצעיר שאפילו לא היה עדיין מספר 10 בברצלונה ובנבחרת הלאומית, פגש במדי הנבחרת את מקסיקו בחצי הגמר. "היה לו כרטיס צהוב ואני נתתי תוספת זמן של שלוש דקות. ארגנטינה הייתה ביתרון 0:3 ומסי, משום מקום, במהלך מאבק על הכדור, זכה בו עם היד. זה היה באמצע המגרש ולא היה סיכוי כלשהו לשער מקסיקני, אז אמרתי לו: 'זו עבירה של צהוב, אבל היא תעלה לך בחולצה'", נזכר צ'אנדיה בריאיון ל-ESPN.

"לא שלפתי לעברו צהוב כי היינו דקות וחצי לסיום והייתי גוזל ממנו את האפשרות לשחק בגמר. בסופו של דבר, הצהוב ההוא שלא הוצאתי, משמעותו היה שלא שפטתי את גמר הקופה אמריקה".

מסי, אם תהיתם, דאג למלא את הצד שלו בהסכם: "הוא בא להשאיר לי את החולצה בחדר. אפילו על כר הדשא הוא כבר רצה להוריד ולתת לי אותה, אבל אמרתי לו 'לא, לא, לא'. ואז הוא הביא לי אותה לחדר".

ליאונל מסי במדי נבחרת ארגנטינה, קופה אמריקה 2007. LUIS ACOSTA/AFP, GettyImages
ליאו מסי בחצי הגמר ההוא נגד מקסיקו/GettyImages, LUIS ACOSTA/AFP

אותו גמר שלא נמנע ממסי לשחק בו היה הראשון שהוא הפסיד במדי ארגנטינה, מתוך שורה ארוכה של משחקי הכרעה על תואר שהוא נאלץ לסיים בצד המתוסכל לפני שהצליח להוביל את נבחרתו להצלחות בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully