וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "פטריק בוורלי אינו שחקן קל לאימון"

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 15:26

מאמן הפועל תל אביב סיפר לפודקאסט "שוט" על הלחץ במועדון ("יש לנו קבוצה טובה יותר מכל היתר"), היחסים עם דימיטריס איטודיס, המבחן מאחורי ניהול סגל הכוכבים שנבנה ומעמדם של הישראלים החדשים

גיא פלטין באימון הפועל תל אביב/דני מרון

"בסדרת הגמר בעונה שעברה, דימיטריס איטודיס שאל אותי אם אני רוצה שהוא יהיה העוזר שלי. עניתי 'כמובן', והוא הגיע לאימונים. הוא הציע לי להתרכז יותר במצבי האסל ולא ב-X's and O's כדי לתת ביטחון לשחקנים". כך מספר סטפנוס דדאס. ומה לגבי האפשרות שיוחלף עוד במהלך העונה הקרובה בידי החבר היווני והבוס לשעבר? לכך מתייחס מאמן הפועל תל אביב בחיוך: "אולי הוא יגיע לתל אביב, ונהיה כאן יחד. אני לא הולך לעזוב את העיר, יש לי דירה אדירה".

בריאיון לשי האוזמן ולג'ובה גרוס בפודקאסט "שוט" מבית הפודיום הודה דדאס כי "לא כל השחקנים שלי קלים לאימון. פטריק בוורלי לא קל לאימון, כי הוא מביא איתו הרגלים מה-NBA, אבל אני מדבר איתו מדי יום והוא אומר לי 'תאמן אותי!'. אף אחד לא אומר שהוא One-man show, כי הוא אף פעם לא היה כזה. המנטליות שלו היא של שחקן משלים ברמה גבוהה, כפי שהיה ב-NBA".

לדברי המאמן היווני, "גם אם היינו זוכים בעונה שעברה באליפות, זה לא היה משנה את התכניות של המועדון לעונה הקרובה. אותם שחקנים היו מגיעים, פלוס מינוס, וההכנות ליורוקאפ היו ממשיכות. ברור שרצינו לזכות, ואנחנו פה לשנות את זה העונה. בקריירה שלי למדתי שזה לא חשוב שיהיו לך בקבוצה שחקנים עם שמות גדולים או נשקים התקפיים רציניים. אתה צריך שיהיו לך חיילים וכימיה טובה.

"אם גיא פלטין ישחק טוב, הוא יקבל דקות. גם נועם יעקב חייב לשחק. אתה צריך לגרום לכל הסגל להיות מעורב. אני צריך לגרום לכולם להיות מרוצים, אבל זה לא אפשרי בו זמנית. כדי שהשחקנים יהיו מאושרים, אנחנו חייבים לנצח קודם כל. אם מישהו יגיד לי שהדרך היחידה שלי לנצח היא בלי בוורלי וג'ונתן מוטלי, זה מה שאעשה. אם אני רואה שאנחנו מנצחים ואני מרגיש טוב עם התפקוד שלי כמאמן, אולי אנצל את המצב לנסות להחזיר שחקן אחר לקצב ולדחוף מישהו קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני הפועל תל אביב, פטריק בברלי, ברונו קאבוקלו. דני מרון
לא שחקן קל לאימון. בוורלי/דני מרון

דדאס לא חושש לומר כי "יש לנו קבוצה טובה יותר מכל היתר, אבל אם אגיד שאננצח הכל, אהיה יהיר. אם אגיד שנהיה 'תחרותיים' וננסה לעשות את הטוב ביותר, אהיה פחדן. האמת היא איפשהו באמצע. אני מבלה לא מעט זמן לבד לפני משחקים, מנסה לצפות את מה שיקרה. אני מתכונן לתסריט גרוע, ומנסה להגיב לו. אני גם מתכונן ככל שאני יכול לדברים שמחוץ למגרש - שופטים, אוהדים או סתם יום רע. בשביל להיות מוכן לכל זה, אתה צריך לבלות הרבה זמן לבד. כל משחק של מאמן יכול להיות האחרון שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully