וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך החליט איזו עמדה עדיפה לדן ביטון: "נראה מה מצבו הפיזי"

19.9.2024 / 13:07

עם 2 נקודות בלבד במאזנה, הפועל באר שבע מחכה להפועל חדרה, קוז'וך טרם החליט אם הרכש הטרי דן ביטון יפתח בהרכב: "ננסה לנצל את כל היתרונות שלו" (שבת, 20:30, ספורט3)

השערים והבישולים של דן ביטון/ספורט1

עם שתי נקודות בלבד מה-9 האפשריות בליגת העל, הפועל באר שבע מגיעה למשחק בשבת מול הפועל חדרה (20:30, ספורט3) עם קצת לחץ אך עם הרבה תקוות, גם אחרי היכולת המעודדת במשחק בבלומפילד מול מכבי תל אביב שאומנם הסתיים בהפסד אבל הראה הרבה שיפור ונקודות אור, וגם בגלל צירופו של דן ביטון, שהגיע מכבי תל אביב ואמור לשדרג את החלק הקדמי.

דן ביטון הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
דן ביטון הפועל באר שבע/אתר רשמי, הפועל באר שבע

המאמן רן קוז'וך לא מודאג כרגע מקצב צבירת הנקודות, אחרי הורדת הנקודה בגלל אירועי סכנין. "כל משחק בשבילנו הוא קריטי כי תמיד אנחנו רוצים לנצח" אמר המאמן, "את הסיכומים עושים במאי, אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא נגד חדרה".

האם אחרי שבלטקסה הצטרף ומיד פתח בהרכב, אפשר לצפות שגם דן ביטון יפתח בשבת? "דן הגיע אתמול אחרי שסיימנו את האימון", אמר המאמן, "היום ומחר יתאמן איתנו, נשב איתו, נדבר איתו ונראה באיזה מצב פיזי הוא נמצא, ונקבל את ההחלטות הכי טובות בשביל הקבוצה.

"העמדה שלו? אני חושב שהוא שחקן של מרכז מגרש. הוא ייכנס לתוך המערך שלנו ולתוך הפילוסופיה שלנו, וננסה לנצל את כל היתרונות שלו כדי להביא דברים טובים בשבילנו".

על רכש זר וחיפוש אחר חיזוק איכותי: "לא נביא סתם שחקנים בשביל להביא. האפשרויות מצטצמות כי אנחנו יכולים להביא רק שחקנים חופשיים, אבל נביא רק שחקן שאנחנו נחשוב שישדרג אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully