וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הנרפות ההגנתית: השינוי שמתכנן אנצ'לוטי בריאל מדריד

ב"מארקה" טוענים: אנצ'לוטי שוקל לוותר על חלוץ אחד כבר בדרבי מול אתלטיקו ולעבור למערך של 4:4:2 בעקבות החדירות ההגנתית. רודריגו ישלם את המחיר?

דריבל, 17.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בריאל מדריד רחוקים מלהיות שבעי רצון מפתיחת העונה שלהם. אומנם הקבוצה ניצחה את המשחקים האחרונים שלה, כולל מול שטוטגרט בליגת האלופות. אלא שלפחות מבחינה הגנתית, הקבוצה רחוקה מלהרשים ורק במשחק האחרון היא אפשרה לגרמנים לבעוט 17 פעמים לשער שלה וגם בניצחון מול ריאל סוסיאדד היא אפשרה ליריתה לבעוט לא פחות משלוש פעמים למשקופים ולקורות במחצית הראשונה.

בשל כך, ב"מארקה" המדרידאי מדווחים שקרלו אנצ'לוטי שוקל לשנות את השיטה שלו ולחזור להרכב עם ארבעה קשרים. עד כה הוא ביקש מג'וד בללינגהאם (כאשר הוא כשיר) לשחק בעמדה עמוקה יותר, עם רודריגו, ויניסיוס ג'וניור וקיליאן אמבפה לפניו.

אף על פי שזה לא יקרה בכל משחק, במשחקים הקשים ביותר שלהם, כמו למשל הדרבי מול אתלטיקו מדריד במטרופוליטנו ב-29 בספטמבר, ייעשה שימוש בארבעה קשרים על חשבון חלוץ אחד כשמי שצפוי לשלם את המחיר יהיה רודריגו.

רודריגו ריאל מדריד. רויטרס
ישלם את המחיר? רודריגו/רויטרס

בשיטה של שני חלוצים (ויניסיוס ואמבפה) בלינגהאם יתופקד בעמדה שבה הוא תופקד בעונה שעברה מאחורי החלוצים ויצטרך לסייע למנדי באגף השמאלי. על פי הדיווח אנצ'לוטי כבר מתרגל את השיטה הזו באימונים וצפוי לעלות במערך הזה נגד אתלטיקו, אך במחזור הקרוב במשחק מול אספניול הוא יישאר עם שלושה חלוצים לפני בלינגהאם.

רודריגו כבר הביע את מרמורו בעבר על כך שמציגים את ויניסיוס, אמבפה ובלינגהאם כ"טריו" במקום לכלול גם אותו. אך הברזילאי ייאלץ שוב לשלם את המחיר ולהפנים עם העובדה שהוא לא במעמד של שלושת הכוכבים הגדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully