וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מרוצה מצירוף ביטון: "אחד השחקנים הטובים בליגה"

19.9.2024 / 9:03

בקבוצה מסופקים מתוספת האיכות והגיוון בסגל: "התחרות תגבר, יש לקוז'וך הרבה אופציות". הקשר צפוי לפתוח נגד חדרה (ש', 20:30, ספורט3). סיכוי נמוך שיגיע בלם זר

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

שביעות רצון בהפועל באר שבע מצירופו של דן ביטון בשעות האחרונות של סגירת חלון ההעברות אתמול (רביעי). "דן יוסיף לנו איכות", אמרו הבוקר במועדון. "קיבלנו את אחד השחקנים הטובים בליגה. הסגל כעת מאוד מגוון".

ביטון מתוכנן לפתוח בשבת מול הפועל חדרה (20:30, ספורט3), על אף שבשבוע האחרון הוא התאמן לבד ולא במסגרת קבוצתית מאחר שהיה מנודה והתאמן בנפרד משחקני מכבי תל אביב ביחד עם אבישי כהן. "התחרות תגבר כעת. יש לרן קוז'וך הרבה אופציות, בטח בקישור ובהתקפה", הוסיפו בבאר שבע.

העונשים שספגה בעקבות אירועי המשחק מול בני סכנין ממקמים את הקבוצה מבירת הנגב במקום ה-11 בטבלה. "אנחנו לא צריכים להיות עכשיו עם שתי נקודות מתוך תשע, אבל זו המציאות ועד שיישמע הערעור, אנחנו צריכים לאגור כמה שיותר נקודות ולהתחיל לטפס למעלה בטבלה".

מאמן הפועל באר שבע רן קוז'וך. אריאל שלום
סגל מגוון לרשותו. רן קוז'וך/אריאל שלום

הפועל באר שבע סיימה את החלון ללא בלם זר. בקבוצה ימשיכו לנסות להחתים אחד כזה שיגיע כשחקן חופשי, אבל הסיכוי לכך אינו גבוה ונראה שיסתפקו במועדון בצירופו של מתן בלטקסה וימתינו לשובו של מיגל ויטור מהפציעה הארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully