וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצלה, הפועל ירושלים קופחה: שופט העבר מנתח ומסביר

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 8:40

לירן ליאני הסביר ב-103FM למה היה חייב להישרק פנדל נגד מכבי תל אביב: "שחקן ההתקפה עומד בצורה יציבה ורביבו מגיע מאחור ודוחף אותו". הטעות השנייה של פוקסמן השבוע: "צריך לעשות עצירה ולא לקבל עוד משחק ועוד משחק"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים בתוספת הזמן/ספורט1

שופט העבר לירן ליאני עלה לשידור אתמול (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בעיצומו של המשחק בבלומפילד, שהסתיים בניצחון דרמטי של מכבי תל אביב, לכך שהשופט דוד פוקסמן לא שרק לפנדל לטובת הפועל ירושלים לאחר דחיפה של רוי רביבו בתוך רחבת הצהובים.

יונתן ליש לצד שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. ברני ארדוב
מרגישים מקופחים, לטענת ליאני בצדק. הפועל ירושלים/ברני ארדוב

ליאני הסביר: "החלוץ עומד ומחכה לכדור שמוגבה לתוך הרחבה ורביבו מגיע מאחוריו ופשוט דוחף אותו. נכון שבהילוך הראשון זה נראה כאילו חצי-חצי, אבל יש זוויות צילום שפשוט רואים את השחקן עומד בצורה יציבה ומגיע רביבו מאחור ופשוט דוחף אותו. הפוקוס של רביבו הוא בכלל לא על הכדור, אלא על הגוף של השחקן והוא פשוט דוחף אותו בלי שום קשר למשחק בכדור ומוציא אותו משיווי משקל. השחקן ממש עומד ומחכה לכדור, הוא לא עושה שום תנועה, ואז מגיעה דחיפה מאחור. אני חושב שבעיטת עונשין מ-11 מטרים היא נכונה במקרה הזה ומבחינתי גם אמיצה, בבלומפילד - והיא הייתה צריכה להישרק.

"בוא נגיד ששופט המשחק לא רואה את זה, שופט הוואר (איתן שמואלביץ') נכנס לתמונה, רואה וקורא לו. אף אחד לא הייה מתכווח על שריקה מהסוג הזה, כי יש פה דחיפה שלא קשורה בכלל למשחק של השחקן בכדור. זו טעות שנייה שלו בשבוע האחרון, אני מזכיר שהיה את המשחק של מכבי חיפה מול בני ריינה. אני לא בעד להשעות שופטים, אבל כן חושב שכשיש טעויות שהן קריטיות והן מורכבות, צריך רגע לעשות איזשהי עצירה מסוימת ובטח לא לקבל עוד משחק ועוד משחק, כי תהליך הלמידה פה לא מתקיים ולא מבינים שטועים, בטח כשממשיכים לגבות אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully