וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מבכה על ההחמצות, דה בראונה ייעדר מול ארסנל?

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 7:17

האיטלקים היו קרובים מאוד להפתיע את מנצ'סטר סיטי, אינזאגי: "חייבים לנצל מצבים". הכוכב שנפצע והוחלף עלול להיעדר תקופה ארוכה

תיקתקנו, 18.9/ספורט1

אחרי פתיחת עונה מושלמת באנגליה, מנצ'סטר סיטי נעצרה בפתיחת קמפיין ליגת האלופות כשסיימה ב-0:0 ביתי נגד אינטר החזקה. אלא שמה שהדאיג את אנשי סיטי יותר מאיבוד הנקודות היה פציעתו של קווין דה בראונה, הכוכב הבלגי שנפצע הרבה מאוד בשנתיים האחרונות.

הבלגי שעט לעבר השער ותפס את המפשעה לאחר התנגשות עם יאן זומר שוער אינטר. לאחר טיפול, דה בראונה המשיך עד ההפסקה אך לאחר מכן הוחלף. פפ גווארדיולה נשאל לאחר המשחק האם השחקן יהיה כשיר למשחק הפסגה נגד ארסנל ביום ראשון וענה שהוא לא יודע, אך באנגליה פסימיים לאור ניסיון העבר עם השחקן.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עונה אחרונה בסיטי? גווארדיולה/רויטרס

גווארדיולה היה מרוצה מהתצוגה של סיטי נגד אינטר, למרות איבוד הנקודות. "שיחקנו כל כך טוב", הוא אמר. "אני אוהב את הקבוצה שלי - אנחנו קבוצה פנטסטית. אינטר מצטיינת בהגנה ובמעבר הם חזקים מאוד גם כן".

מאמן העל, שחוזהו בסיטי יסתיים בעונה ביוני הבא, התייחס לעתידו המקצועי ולשאלה אם ישמח לאמן באיטליה בהמשך ואמר: "איטליה היא נפלאה, אבל אני אוהב לאמן כאן. אין כאן הרבה לחץ בגלל שהמועדון נהדר".

עוד בוואלה

יובש מדברי: מנצ'סטר סיטי ואינטר נפרדו ב-0:0 משמים

לכתבה המלאה
קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יחמיץ את ארסנל? דה בראונה/רויטרס

"פגשנו קבוצה מאוד קשה" אמר גווארדיולה, שקבוצתו לא הצליחה להבקיע במשחק ליגת האלופות לראשונה מאז אוקטובר 2022, "אינטר כל כך טובה במשחק ההגנה שלה ואתה לא יכול לצפות ליצור הרבה מצבים נגדה".

ואכן, אינטר הציגה לא רק משחק הגנתי משובח, אלא היתה קרובה לנצח לולא פספוס של כמה מצבים נוחים, בעיקר מצידו של מתיאו דרמיאן. סימונה אינזאגי מאמן האיטלקים התייחס להחלטה של המגן למסור לאחור במקום לבעוט במצב נוח מאוד מול השער: "זה קרה גם בסרייה A, בשליש האחרון עלינו להפגין מיומנות וטכניקה, שיש לנו בסגל. זו הפעם הראשונה שלא כבשנו העונה וזה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו. צריך לנצל מצבים מול קבוצות כאלו".

על הספסול של לאוטרו מרטינס: "כל השחקנים שלי מתאמנים היטב ומגיע להם לשחק, ואז המאמן צריך לקבל החלטות ואני מנסה להתמקד במה שטוב ביותר עבור אינטר. למרבה הצער, אני לא יכול להשתמש ביותר מ-15 שחקנים במשחק בודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully