וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: שער ובישול לבריבו, דקות בכורה לטוקלומטי בליגה

חלוץ פילדלפיה פרץ את הסכר ב-1:5 המוחץ אצל ניו יורק סיטי עם שערו השמיני, עבדה וטוקלומטי נכנסו כמחליפים בהפסד שארלוט. מסי נעצר

תיקתקנו, 18.9/ספורט1

מחזור גדוש במשחקים נערך הלילה ב-MLS ואצל תאי בריבו עסקים כרגיל. חלוץ נבחרת ישראל היה שותף בכיר ל-1:5 המוחץ של קבוצתו בחוץ על ניו יורק כאשר הוא היה זה ששבר את הקרח עם השער הראשון בדקה ה-15 וכעבור 10 דקות הוסיף גם בישול לחלוץ הדני מייקל אורה.

כאמור, בדקה ה-10 בריבו קיבל כדור ברחבה ותחת לחץ של שני שחקנים מצא את אורה שבעט מקרוב פנימה. בדקה ה-25 זה היה כבר 0:2 אחרי שהגנת המארחים לא הצליחה להרחיק כדור קרן כמו שצריך, אוליבייה אמבאיזו נגח לרחבה ובריבו המשיך את הכדור בראש אחורנית ולרשת. המארחים צימקו בתוספת הזמן של המחצית השנייה, אבל קרסו במחצית השנייה, כאשר בריבו הוחלף בדקה ה-79. זה היה שער הליגה השמיני העונה של בריבו ב-16 הופעות והוא ממשיך את עונת הבכורה החלומית שלו בארה"ב.

השער של בריבו

הבישול של בריבו

שארלוט שבה משחקים ליאל עבדה ועידן טוקלומטי הפסידה 2:0 אצל אורלנדו סיטי החזקה. שני שחקני ההתקפה הישראלים נותרו על הספסל, אבל נכנסו בדקה ה-72 ולא הצליחו לשנות את התוצאה. עבור טוקלומטי היו אלו דקות ראשונות שהוא מקבל בליגה.

ליאונל מסי אינטר מיאמי. GettyImages
נכנס כמחליף ולא הצליח לכבוש הפעם. מסי הלילה/GettyImages

אחרי שכבש צמד ובישל במשחק הקאמבק שלו באינטר מיאמי, ליאו מסי החל את משחק החוץ מול אטלנטה מהספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-61 במצב של 1:2 לקבוצתו. אלא שאלכסיי מירנצ'וק הרוסי השווה עבור המארחם בדקה ה-84. לואיס סוארס וג'ורדי אלבה נכנסו אף הם כמחליפים, סרג'יו בוסקטס המוצהב חסר לקבוצה שמוליכה בגאון את המחוז המזרחי עם 63 נקודות, שמונה יותר מסינסינטי השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully