וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' הפתיע, רביבו הצטיין והמסר לזהבי

19.9.2024 / 6:30

מאמנה של מכבי תל אביב "מרוצה מהמשחק" אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל ירושלים, שהעמיד את האלופה על מאזן מושלם ובפסגה. השבחים למגן שכבש ובישל והגב לקפטן: "אנחנו נעזור לו והוא יעזור לנו"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים בתוספת הזמן/ספורט1

מכבי תל אביב יוצאת לסוף שבוע כשהיא רושמת לעצמה 9 מ-9 ומאה אחוזי הצלחה. עם כל הבעיות שהתגלו בניצחונות על הפועל באר שבע ואתמול (רביעי) על הפועל ירושלים, האלופה היא היחידה בליגה עם מאזן מושלם. היכולת בצמד המשחקים האחרונים לא היתה מרשימה, אבל בשורה התחתונה מכבי תל אביב עשתה עד כה את עבודתה וביום ראשון יש לה משחק מאוד מאתגר מול מ.ס. אשדוד באיצטדיון הי"א.

ז'ארקו לאזטיץ' הפתיע אמש במסיבת העיתונאים בתום הניצחון הלא משכנע על הפועל ירושלים וקבע: "אני מרוצה מהמשחק שלנו". מאמן מכבי תל אביב הדגיש שהוא רוצה להשתפר בכמה פרמטרים של המשחק, אבל בסך הכל, הוא עזב אתמול את בלומפילד, כשהוא מרגיש מסופק מעוד ניצחון של הקבוצה וממאה אחוזי ההצלחה שיש לה הבוקר.

לאזטיץ' עשה אתמול שבעה שינויים בהרכב. "זה היה ההרכב הכי טוב שיכולתי להעמיד", התחייב. "מי שיקבעו איך ייראה ההרכב אלה השחקנים על סמך מה שהם עושים באימונים", הבהיר הסרבי. לאזטיץ' שיבח את רוי רביבו על משחקו (שער ובישול), אבל הבהיר כי אינו מייעד אותו למגן ימני מחליף במידת הצורך, אלא רק להיאבק על עמדת המגן השמאלי עם אופיר דוידזאדה. על הופעת הבכורה של ווסלי פטאצ'י, אמר לאזטיץ': "הוא הראה חלק מהיכולת שלו. הייתי מרוצה מהופעת הבכורה שלו".

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יש מקום להשתפר, אבל הוא מרוצה מהמאזן המושלם. לאזטיץ'/ברני ארדוב

ערן זהבי פתח בהרכב ולא רשם משחק מוצלח. לאזטיץ' אמר עליו: "ערן פתח בשני משחקי ליגה בארץ מתוך שלושה ופתח גם באירופה בכמה משחקים. אנחנו נעזור לו והוא יעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully