וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה באקדמיה של פ.ס.ז' ביקש "נשיקות וסרטוני סקס" מנערים

החשוד בן ה-27 נעצר בעקבות תלונות של כדורגלנים בני 14 עד 16, ואז התברר שהוא נשפט בעבר בגין מעשים דומים ונרשם כעבריין מין

תיקתקנו, 18.9/ספורט1

נשיקות, עיסויים, ליקוקי כפות רגליים ובקשות לסרטוני מין - אלה חלק מההצעות המגונות לכאורה שהפנה מורה באקדמיה של פריז סן ז'רמן, לכמה נערים בני 14 עד 16 שמשחקים בקבוצות הצעירות של מועדון הפאר הצרפתי. החשוד בן ה-27 הושעה על ידי מעסיקיו במתחם האימונים בפריז ויישפט בבית המשפט הפלילי של ורסאיי בגין שידול קטינים.

אותו מורה החל לעבוד במתחם לפני כשנה ותוך זמן קצר עלו דיווחים לפיהם החל "להתנהג בצורה סוטה" עם נערים. כמה מהם סיפרו כי הוא נתן להם "נשיקה על הצוואר" ומאחרים ביקש לכאורה תמונות של כפות רגליהם, אותן הציע לעסות, לנשק או ללקק. נער אחד טען כי המורה ניסה להכניס יד לאימונית שלו. על פי החשד, הוא גם חקר נערים בנוגע לחיי המין שלהם וביקש מאחד מהם "ליצור קלטת סקס" עם חברתו. בסך הכול, שישה תלמידים העידו על ההתנהגות הזו עוד בסתיו אשתקד והוריו של אחד מהם הגישו תלונה למשטרה.

ביום שני האחרון נעצר המורה והודה בחלק מסעיפי האישום. לפי הדיווח ב-RMC, הוא הכחיש כי נישק את אחד הנערים על הצוואר. בתום החקירה, הפרקליטות הציבה אותו תחת פיקוח שיפוטי, בעודו ממתין למשפט שנקבע להיערך ב-31 בינואר.

המתחם של פריז סן ז'רמן. GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP, GettyImages
המועדון הגיב: "המורה הושעה והרשויות הוזעקו"/GettyImages, GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP

במהלך החקירה התברר כי זו לא הפעם הראשונה שאותו אדם מואשם בעבירות כאלה. במאי האחרון הוא הורשע על ידי בית המשפט בבוביני בגלל ביצוע מעשים דומים, אחרי תלונה שהוגשה בסוף 2021 על שיטות פעולה זהות למעשים בהם הוא מואשם כעת. נגזר עליו מאסר על תנאי של חצי שנה, הוא נרשם כעבריין מין ונאסר עליו לעבוד עם קטינים, אבל ההרשעה הייתה לאחר שקיבל את התפקיד באקדמיה של פריז".

פריז סן ז'רמן הגיבה לנושא: "ברגע שנודע לנו, המועדון נקט מיד בכל האמצעים הדרושים. המורה במשרה חלקית הושעה והרשויות הרלוונטיות הוזעקו ללא דיחוי. הגנה על הספורטאים תמיד הייתה ונשארה בראש סדר העדיפויות של פריז סן ז'רמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully