וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין דוד בספק גדול, סברינה עשוי לפתוח כחלוץ נגד בית"ר

18.9.2024 / 16:55

בצל ההבנה שגאנם כנראה לא יגיע, ייתכן שבכר ימצא עצמו בשני בלי חלוץ שהיה בתכניות והרכש מפרטיזן ייבחן בעמדה הזו. ביקורת חריפה במכבי חיפה: "לא אידיאלי? אלו מילים עדינות ביחס למה שקורה כאן"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

בצל הצפי שמכבי חיפה תישאר עם חלוץ אחד בלבד בסגל (עומר דהן ואריק שוראנוב יישארו, אך בצוות המקצועי לא בנו עליהם), הירוקים יערכו היום (רביעי) אימון לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני הקרוב וברק בכר עשוי להסיט את שחקן הכנף החדש קסנדר סברינה לעמדת החלוץ. זאת, משום שדין דוד בספק להתמודדות וסיכוייו להיות כשירים מוגדרים כנמוכים, כך שבכר יצטרך להחליט בין הצבת סברינה בעמדה שאינה המקורית שלו כבר בהופעת הבכורה, לבין שילוב דהן או שוראנוב בהרכב.

האימון היום יהיה הראשון של סברינה ובכר יבחן את האפשרות הנ"ל. כידוע, המאמן לא כלל את שוראנוב בתכניותיו ואף ביקש להוציאו להשאלה, בעוד שדהן תוכנן מלכתחילה לשחק עם קבוצת הנוער ורק להתאמן בבוגרים, ולכן בכר כל כך התעקש להחתים חלוץ במקום פרנזי פיירו שנמכר לא.א.ק אתונה.

כעת, אלא אם תהיה תפנית דרמטית בגזרת קייס גאנם, בכר יישאר רק עם דין דוד הפצוע וייאלץ להסתדר עד שיוחתם חלוץ זר כשחקן חופשי.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מחדל בעמדת החלוץ. ברק בכר/ברני ארדוב

"לא אידיאלי? אלו מילים עדינות למה שקרה כאן", הביע ביקורת גורם במכבי חיפה. "יש עוד שלוש שעות, אז צריך לחכות, אבל אין ספק שאם זה יישאר ככה - זה עצוב שנגיע למשחק חשוב כמו נגד בית"ר אין באמת חלוץ חוד שהצוות בנה עליה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully