וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מושלמת בתום שלב הבתים, גליל עליון הודחה מגביע ווינר

מחזיקת המפעל קלעה במחצית השנייה (50) פי שניים מאשר בראשונה (25). הארפר בלט עם 18 נקודות. רמת גן ניצחה ועלתה לרבע הגמר

תיקתקנו, 18.9/ספורט1

שבוע לפני פתיחת העונה האירופית שלה במשחק נגד ולנסיה, הפועל ירושלים שמרה על מאזן מושלם בגביע ווינר הערב (רביעי) הודות לניצחון 62:68 על הפועל גליל עליון שהודחה. מחזיקת המפעל כבר הייתה מובטחת ברבע הגמר, כשהמצטרפת אליה מבית ג' היא עירוני נס ציונה בעקבות מאזן עדיף בבית הפנימי המשולש שלה עם גליל עליון והפועל גלבוע/גליל. במקביל הביסה מכבי רמת גן את אליצור נתניה ועלתה גם היא לשלב הנוקאאוט.

הירושלמים שחסרו את קאדין קרינגטון שהמריא לארצות הברית מסיבות אישיות, שכנעו הרבה פחות מבחינת היכולת ההתקפית במחצית הראשונה הערב, אחרי שתי תצוגות של 90 נקודות ומעלה בגביע ווינר. עד ההפסקה קלעו האדומים מהבירה 25 נקודות, כש-11 מתוכן מגיעות אחרי הדקה ה-17 של המשחק. בהמשך הסטטיסטיקה התיישרה ושחקניו של יונתן אלון אמנם לא הצליחו לברוח בתוצאה, אבל כן שמרו בעקביות על היתרון. ג'ארד הארפר סיפק עוד ערב מוצלח בקו האחורי וגם הישראלים יובל זוסמן ונועם דוברת הציגו משחק טוב.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ארד הארפר 18 (3/6 ל-3, 7/7 מהקו), יובל זוסמן 14, ג'רמי מורגן ונועם דוברת (4 חטיפות) 11 כל אחד, ספידי סמית' 8, גבי צ'אצ'אשווילי 7, אוסטין וויילי 5 (13 ריבאונדים), כריס ג'ונסון 1 (7 ריבאונדים).

קלעו לגליל עליון: מרכוס קאר 20, שחר עמיר 17 (3/7 ל-3), ליאור קררה 12, לוקאס גולדנברג, תומר אסייג, לנארד פרימן (11 ריבאונדים) ואחמד היל 4 כל אחד, שאקור ג'ויסטון 1 (6 ריבאונדים).

ג'ארד הארפר הפועל ירושלים. דני מרון
נשאר מושלם בגביע ווינר. הארפר/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

פרימן פתח עם דאנק והארפר הפך עם מהלך של 3 נקודות, גולדנברג הגיב עם 4 רצופות והיל קבע 3:8 לצפוניים. ליי אפ של זוסמן צימק זמנית, אסייג שמר על הפער בקליעות עונשין. 4 נקודות של מורגן ובתווך סל של וויילי, העלו את הפועל ירושלים ל-10:11 בסיום רבע רע מבחינה התקפית בשתי הקבוצות.

רבע 2:

קררה השיב את היתרון לגליל עם שלשה, קאר הוסיף נקודת עונשין וזוסמן קירב את המארחת ל-14:13. אלון איבד את השלווה כלפי השופטים וספג עבירה טכנית שסידרה לקאר עוד נקודה, ספידי סמית' השיג אחת משלו בצד השני ופרימן קבע 14:17 לאורחים. מורגן קלע את שלשת הבכורה של ירושלים אחרי כ-17 דקות וחצי של משחק, ספידי והארפר הוסיפו מיד את השנייה והשלישית בדרך לריצת 0:9 חריגה למדי במשחק. נקודות של מורגן מהקו הורידו את מחזיקת גביע ווינר להפסקה ביתרון 17:25.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נועם דוברת לצד גבי צ'אצ'אשווילי הפועל ירושלים. דני מרון
פתיחה התקפית רעה מאוד התאזנה בהמשך. הפועל ירושלים/דני מרון

רבע 3:

השלשות נמשכו מהידיים של הארפר ודוברת שהעלו את הקבוצה הביתית ליתרון דו-ספרתי ראשון, שצומק ל-31:22 על ידי מרכוס קאר שקלע 5 רצופות. דוברת רשם את החמישית ברצף שלו וג'ונסון הוסיף 1 מהקו, קררה פגע מעבר לקשת, קאר קלע נקודת עונשין, עמיר דייק מהקו 3 פעמים וקררה עוד פעמיים שהשלימו ריצת 0:8 לגליליים. אלא שהפרש של 3 בלבד, מהר מאוד הפך ל-31:40 ירושלמי אחרי שזוסמן וצ'אצ'אשווילי ירו שלשות - ויזרעאלי נאלץ להזעיק פסק זמן. עמיר תרגם איבוד למהלך של סל ועבירה, וגם צלף שלשה אחרי סל של ספידי סמית' שאחר כך קלע 2 מהקו והגדיל ל-37:44. ג'ויסטון רשם נקודת בכורה במשחק והיל הביא את הפער ל-4, קליעות עונשין של מורגן נענו ב-2 של אסייג לפני שהארפר קבר שלשה וזוסמן הרחיק את האדומים מהבירה ל-42:51.

רבע 4:

שלשות של קאר ועמיר הביאו את שניהם לדו-ספרתי בנקודות ואת גליל עליון למינוס 3 בלבד, צ'אצ'אשווילי השיב בסל וקאר דייק פעמיים מהקו בצד השני, לפני שדוברת צלף מחוץ לקשת - 50:56. ויילי וצ'אצ'אשווילי העלו את ההפרש ל-9, עמיר מיד צימק עם 5 נקודות רצופות ודוברת השיג 2 משלו, קררה דייק פעמיים מהקו והארפר עשה זאת גם כן מנגד - 57:63. וויילי הטביע, קאר ניסה להשאיר סיכוי עם 5 רצופות ודוברת בינתיים קלע נקודה לירושלים. הארפר הוסיף 2 מהקו, זוסמן סגר עניין עם 5 רצופות משלו וקררה וקאר רק המתיקו את הגלולה לפני שהארפר קבע את התוצאה הסופית, 66:75 להפועל ירושלים.

נועם דוברת, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
נועם דוברת/מאור אלקסלסי

מכבי רמת גן - אליצור נתניה 55:75

הקבוצה של שמוליק ברנר ברחה אחרי מחצית ראשונה צמודה בזכות 10:20 ברבע השלישי, והבטיחה את מקומה בשלב הבא. אמין סטיבנס הצטיין עם 17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-3 חטיפות ורועי הובר היה נהדר גם כן, עם 12 נקודות ו-9 אסיסטים. בנתניה, שהייתה זקוקה לניצחון ב-14 הפרש ומעלה כדי לשמור על סיכוי לעלות, אבל הודחה במאזן 3:0, קלעו קודי ריילי (11 ריבאונדים) ודרו פמבר 11 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully