וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון אופטימית: "נרצה להגיע לפיינל פור בליגה, בגביע ובאירופה"

הקבוצה של גיא גודס ערכה אירוע השקה רשמי לקראת פתיחת העונה, המאמן הוסיף: "למגרש אתה לא עולה עם ארנק, אלא עם לב ויכולת"

תיקתקנו, 18.9/ספורט1

המאזן המושלם של הפועל חולון בתקופת ההכנה גדל אתמול (שלישי) ל-0:6 בזכות הניצחון הקליל על עירוני קריית אתא בגביע ווינר, ושבוע וחצי לפני פתיחת שלב הבתים בליגת האלופות - קיימה הקבוצה את אירוע ההשקה הרשמי לעונה החדשה בעיריית חולון.

במועדון בנו סגל מסקרן עם לא מעט פנים מוכרות, שהיו חלק מהמערכת בעבר (מייקל קייזר והמאמן גיא גודס) או ששיחקו בישראל (ג'יילן אדאמס, דקאראי טאקר ומרקוס בינגהאם), לצד עיבוי הסגל המקומי (יפתח זיו ועידן זלמנסון) ושמירה על הבסיס הישראלי (ניב משגב, נתנאל ארצי ויותם חנוכי).

"עברנו קיץ מעניין מאוד, וצריך להגיד תודה למי שעומד בראש המועדון", אמר גודס המתקמבק, שהצעיד את חולון לזכייה באליפות ב-2022. "נרצה להיות בפיינל פור של הליגה והגביע, ולהגיע הכי קרוב לפיינל פור האירופי. זה אפשרי, למרות שלפעמים זה קשור קצת למזל. ברור לי שכולם מדברים על שלוש קבוצות שמתחרות עם עצמן לגבי תקציבים ושחקנים, אבל אנחנו מכוונים לכל המקומות הגבוהים. למגרש אתה לא עולה עם ארנק, אלא עם לב ויכולת. אנחנו יותר צנועים, עובדים קשה ולא מפחדים מאתגרים".

יו"ר המועדון איתן לנציאנו הוסיף: "הצלחנו לבנות סגל איכותי והוכחנו שאפשר לעשות דברים אחרת, גם בתקציבים יותר נמוכים. אני מקווה שהכדורסל ימשיך להיות פינת אור, בטח בעיר כמו חולון".

גיא גודס מאמן הפועל חולון. דני מרון
הכנה נהדרת. גודס/דני מרון

ראש העיר שי קינן: "חולוניה היא אחת מקבוצות הפאר של הכדורסל הישראלי, אבל יש משהו שיש לנו ואין אותו לכל קבוצה - האוהדים הכי טובים בארץ. כל קבוצה שנכנסת אלינו להיכל יודעת שמחכה לה קרב קשה, וזה בזכות הקהל הכי רועש ומשוגע בליגה. עברנו שנה קשה, הלוחמים הגיבורים נמצאים בחזית ואני רוצה לשאת תפילה בשם כל תושבי חולון ועם ישראל, שכולם יחזרו בשלום כמה שיותר מהר, גם החטופים והחטופות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully