וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות עולם וסגנות: הישגים מרשימים לישראלים בסקי מים בכבלים

הגולש הישראלי אביב לוי (32) קטף את המקום הראשון באליפות העולם בסקי מים בכבלים במקצוע הסלאלום סקי מים בתחרות שנערכה בקטוביץ', פולין. ליזה דובג'ביץ (20) שהגיעה מהמוקדמות במקום השלישי, סיימה את אליפות העולם בסקי מים בכבלים במקצוע הקפיצות עם מדליית כסף

אביב לוי על הפודיום. מעוז טל,
אביב לוי על הפודיום/מעוז טל

הגולש הישראלי אביב לוי (32) קטף את המקום הראשון באליפות העולם בסקי מים בכבלים במקצוע הסלאלום סקי מים בתחרות שנערכה בקטוביץ', פולין. זהו המתקן שבו נפצע אור שיניוק לפני כשנתיים, לשעבר אלוף עולם בעצמו ומאמנו של אביב לוי. אביב גבר על 27 מתחרים, בין היתר מאוסטריה, גרמניה וסלובקיה.

הגולשת ליזה דובג'ביץ (20) שהגיעה מהמוקדמות במקום השלישי, סיימה את אליפות העולם בסקי מים בכבלים במקצוע הקפיצות עם מדליית כסף ובסלאלום במקום הרביעי, ובכך הפכה לסגנית אלופת עולם עם שיא אישי חדש 38.20 מ'. דובג'ביץ גברה על יריבות מגרמניה, אוסטריה, הולנד ומדינות נוספות, ואותה מאמן מושיקו צדקה, בעצמו אלוף עולם בעבר.

ענף סקי המים פועל בישראל כחלק מהתאחדות אילת לספורט תחרותי שאינו אולימפי.

ליזה דובג'ביץ'. יחצ,
ליזה דובג'ביץ'/יחצ

מנכ"ל איגוד סקי המים בישראל מעוז טל: "אביב לוי הוכיח מעל כל ספק שהוא הספורטאי הטוב בעולם בסקי מים בכבלים סלאלום עם הזכיה השניה ברציפות באליפות העולם ונוסיף לזה עוד 2 זכיות באליפויות אירופה כל זאת ב-5 השנים האחרונות ושבירת שיא העולם בסלאלום בשנה שעברה. ליזה דובג'ביץ שזכתה בכסף בקפיצות הפגינה יכולת מעולה בכל 3 המקצועות בהם השתתפה טריקס מקום 7 ו סלאלום מקום 4 מה שהציב אותה במקום ה 3 בסיכום הכללי בתחרות . ליזה זו דוגמא להשקעה שהניבה פירות כעת לאחר שעלתה לארץ בגיל 14 לבדה. תודות למאמנים אור שניוק (אביב לוי) ומושיקו צדקה (ליזה דובג'ביץ) וכמובן להתאחדות אילת על הסיוע והתמיכה במהלך כל השנה. ישראל היתה ונשארה מעצמה בתחום סקי המים וכעת פנינו לאליפות אירופה לנוער שתתקיים גם כאן בפולין בעוד יומיים".

  • עוד באותו נושא:
  • סקי מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully